
Digitális marketing témájú szakdolgozatokat díjaz az IAB
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Októbertől három változást is végrehajt felsővezetésében a SPAR, mivel egyre fontosabb terület számára az e-kereskedelem.
A Budapesti Metropolitan Egyetem emellett további négy fővel bővíti digitális és marketingcsapatát.
Magyarország piacvezető kereskedelmi televíziós vállalata, az RTL Magyarország tapasztalt marketing- és kommunikációs igazgatót keres. (x)
A Media1 megtudta, hogy az X-Faktor egykori felelős szerkesztője, aki az elmúlt években az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatóságát irányította, szabadságra megy, majd a későbbiekben más területen, de az RTL Magyarországnál marad.
Ma jelentette be a magyar alapító, Incze Kinga az új, ingyenes oldal indulását.
A koronavírus-világjárvány miatti felfokozott hangulatot és a magyarországi maszkhiányt meglovagolva, nem szokványos módon próbálja népszerűsíteni a CHIP Magazint és az IPM-et a kiadója. A vállalat ügyvezetője nem tartja aggályosnak a dolgot, szerinte ez ajándék a lapelőfizetés mellé, pedig így jóval drágább előfizetni az újságra.
Az egyik hazai online marketingügynökség listába szedve foglalta össze, mire érdemes odafigyelniük a cégeknek, amikor a közösségimédia-felületeiken kommunikálnak a koronavírus-járvány idején.
Az új vezető a McCANN Ericksontól érkezik a 24.hu, a Nők Lapja, a Story magazin és több más népszerű médium kiadójához.
Az új vezető a Szerencsejáték Zrt.-től érkezik.