Katona Norbert, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) új operatív vezetője

Új operatív igazgató a Magyar Marketing Szövetség élén 

Az új vezető a Szerencsejáték Zrt.-től érkezik.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Katona Norbert lesz a Magyar Marketing Szövetség új operatív vezetője – jelentette be ma, szerdán az MMSZ.

Katona Norbert, a szövetség új operatív igazgatója ezt megelőzően négy évig volt aktív tagja a szövetség elnökségének, nevéhez fűződik a megbízói kör fórumának, a Marketing Döntéshozók Klubjának az életre hívása és irányítása is.

Katona 2011-ben üzletviteli tanácsadásra szakosodott közgazdászként diplomázott a Pécsi Tudományegyetemen, 2019-ben pedig a Debreceni Egyetemen szerzett doktori fokozatot menedzsmentből, e mellett évek óta a Budapesti Műszaki Egyetem óraadó tanára, ahol kommunikációs-kampánytervezés szemináriumot vezet. A szakember az elmúlt közel 20 évben az üzleti életben tett szert széles körű szakmai és menedzsment gyakorlatra a marketing, a kommunikáció, a kereskedelem, a minőségmenedzsment, illetve a társadalmi felelősségvállalás területén. A Szerencsejáték Zrt.-nél korábban többek között a marketing és kommunikációs terület, napjainkig pedig a kereskedelmi terület helyettes vezetőjeként tevékenykedett.

Az új operatív vezető bevonása jól illeszkedik a szövetség azon célkitűzéséhez, hogy a jövőben a megbízói oldalt még hangsúlyosabban képviselje – áll a a hazai marketing szakmát összefogó szervezet sajtóközleményében.

 „A tavasszal esedékes éves közgyűlésre már abban a szellemben készülünk, hogy tovább erősítsük a szövetség saját márkáját és egyúttal a pozícióját is, a piacon és a szakmán belül egyaránt. A szervezet a jövőben még nagyobb figyelmet kíván fordítani a megbízói-, illetve hirdetői oldal képviseletére és szakmai támogatására. Nézetünk szerint a szakma alakításában az eddigieknél hangsúlyosabb, tudatosabb szerepet játszhatnak a megbízói szektor képviselői. Ezek a szereplők a kkv-k világától egészen a vezető hazai és világmárkákig átszövik a szakmát. A megbízók képviselői valódi főszerepet érdemelnek” –  idézi a közlemény Hinora Ferencet, a Magyar Marketing Szövetség elnökét.

Hinora Ferenc hozzátette: ez a stratégiai irány egyúttal értékteremtő lehetőséget kínál a szolgáltatói oldal és az oktatók számára is, hiszen egy olyan aktív és a szakmát formáló szervezetnek lehetnek a tagjai, amely elkötelezett a megbízói oldallal való közös értékteremtésben.

A Magyar Marketing Szövetség idén is több olyan programot szervez, amely platformot teremt a szakmai szereplők számára fontos kérdések megválaszolására. Az idei Marketing Summit Hungary konferencia a meghatározó iparágak képviselői által felvetett marketing kihívások köré épül majd. A szervezők már dolgoznak a programokon, a munkában már a szervezet új operatív vezetője, Katona Norbert is részt vállal.

További személyi hírek találhatók a Media1 karrier oldalán.

Borító: Katona Norbert, az MMSZ új operatív vezetője. Forrás: Magyar Marketing Szövetség
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!