Marketing és kommunikációs igazgatói állás az RTL Magyarországnál

Légy Te az RTL Magyarország marketing- és kommunikációs igazgatója!

Magyarország piacvezető kereskedelmi televíziós vállalata, az RTL Magyarország tapasztalt marketing- és kommunikációs igazgatót keres. (x)
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az RTL Magyarország leendő marketing- és kommunikációs igazgatója innovatív és stratégiai vezető. A pozíció elsődleges célja a nézettség növelése a televíziós és digitális platformok portfólióján keresztül. A hamarosan hozzánk csatlakozó munkatársunk mindezt innovatív stratégiák és taktikák kidolgozásával teszi, annak érdekében, hogy a nézőket különböző csatornákon keresztül érje el. Ez a munkakör ugyanakkor felelős a hosszú távú márka- és marketing stratégiák kidolgozásáért és végrehajtásáért, mind a „business-to-business” mind a „business-to-consumer” területen.

RTL Magyarország logó

Feladatok:

  • Olyan stratégiák kidolgozása, amelyek hozzájárulnak tartalmaink nagyobb eléréséhez az adott célcsoportokban, és növeli a nézők elkötelezettségét a márkáink felé
  • Együttműködés a partnerekkel és társosztályokkal a legfontosabb üzleti célok megértésének és kialakításának-, valamint azok egyértelmű, végrehajtható stratégiává alakítása érdekében
  • Felelős minden belső / külső kommunikációért, a vállalat jó hírnevének megteremtéséért és megtartásáért, sajtó- és PR kapcsolatokért, amivel támogatja a vállalat küldetésének és üzleti célkitűzések elérését
  • Iránymutatás a sokszínű, kreatív marketing csapat részére – marketing szakemberek vezetése, támogatása, a projekt szemlélet megerősítése
  • Az innovációs és eredményorientált környezet előtérbe helyezése az átláthatóság megteremtése mellett
    Költségvetés kezelése, amely során képes a kiadások és az eredmények összefüggéseinek átlátására

Készségek

  • Legalább tíz év marketing területen szerzett tapasztalat, amelyből minimum 3 évet felsővezetői szintű marketing területen töltött
  • Üzleti és/vagy marketing szakon szerzett felsőfokú végzettség
  • Folyékony üzleti angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Teljeskörű marketing és kommunikációs szaktudás és gyakorlat a médiaiparban vagy ahhoz kapcsolódó iparágban
  • Magas szintű szakértelem és tapasztalat a digitális marketing területén
  • Bizonyítottan kreatív gondolkodásmód: így például erős márkaépítési készségekkel és innovatív megoldások megvalósításának képességével rendelkezik
  • Megérti és rugalmasan kezeli a folyamatosan változó médiapiacot
  • Erős projektmenedzsment készségei és tapasztalata van, beleértve a csapat vezetésének és befolyásolásának képességét is
  • Erős kommunikációs készségei vannak, így képes hatékonyan kommunikálni a brand- és márkastratégiákat a cég dolgozói és felsővezetői felé is
  • Hatékonyan foglalkozik az összetett üzleti kérdésekkel és kihívásokkal, képes másokkal együttműködni a megoldáson és képes egyszerre több változóval is foglalkozni
  • Gyakorlott és tapasztalt az üzleti életben és a vezetésben, kellő érzelmi intelligenciával és gyakorlattal rendelkezik vezető és irányító szerepben csoportok élén

A jelentkezésed elküldésével hozzájárulsz ahhoz, hogy az RTL Magyarország az álláspályázatoddal összefüggő személyes adataidat – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartsa és kezelje. Adatvédelmi tájékoztatónkat elolvashatod az RTL karrier oldalán: https://rtl.hu/karrier.

Amennyiben magadra ismertél a leírás alapján és szívesen dolgoznál velünk a jövőben, kérjük önéletrajzodat küldd el részünkre a pozíció megjelölésével a [email protected] e-mail címre.

(x) Fizetett hirdetés, annak tartalmát nem a Media1 készítette!

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Az RTL Magyarország és a 24.hu-t tulajdonló Central Médiacsoport logója

Gombhoz varrták a kabátot a médiahatóságnál, kínos dokumentum szivárgott ki az RTL Magyarország és a 24.hu tulajdonosa közötti meghiúsított ügylet kapcsán

A Media1 által megszerzett többoldalas döntéselőkészítő dokumentum szerint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértői eredetileg engedélyezni javasolták, hogy az RTL Magyarország felvásárolja az egyebek mellett a 24.hu-t is működtető Central Digitális Média 30 százalékát, és részletesen le is vezették, miért nem lenne akadálya az ügyletnek a médiapiac sokszínűsége szempontjából. Aztán jött egy rejtélyes fordulat és a szakemberek javaslatát valamiért felülírták… Megkérdeztük az NMHH-t is, hogyan fordulhatott elő mindez.