mediaspace.global

Elindult a MediaSpace, a média-tech-szabályozási szakma globális közösségi oldala

Ma jelentette be a magyar alapító, Incze Kinga az új, ingyenes oldal indulását.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A most zajló Media-Digital Hungary-n (a 25 éves Media Hungary konferencia speciális, virtuális változata) jelentette be ma, szerdán Incze Kinga, a MediaSpace nevű új weboldal elindítását.

A szociális távolságtartás korában indult új, globális közösségi oldal a média-, reklám-, marketing-, tech- jogi és szabályozási szakemberek közti távolság csökkentésére, tájékozódásuk megkönnyítésére, tudáscserére, üzleti és szakmai kapcsolatteremtésre, egyéni szakmai ambíciók támogatására jött létre a globalizálódó médiapiacon.

Az általános szakmai közösségi oldalakhoz képest az új közösségi oldal 100 százalékos iparági fókuszt ígér, az iparágon belül azonban a legkülönfélébb területekről és lokációkból minden  eddiginél könnyebben kapcsolódhatnak össze a szakemberek, projektek .

A közösségi oldalak többségével szemben a Mediaspace hírfolyama (feedje) nem csak az ismerősök posztjait jeleníti meg, hanem mindenkiét – ezáltal a regisztrált tagok a szakmai, kapcsolati buborékjukból könnyebben kikerülhetnek.

A Mediaspace.global felülete
A Mediaspace.global felülete

Emellett a Mediaspace lehetővé teszi a tartalmainak a Linkedinen, Facebookon és egyéb globális platformokon történő megoszthatóságát (ez fordítva nem igaz), és számos egyéb újdonságot hoz.

A Mediaspace.global oldalt elindító Incze Kinga a Whitereport cross-média adatbázis szolgáltató tulajdonosa. (A Whitereport elemzéseit gyakran közli a Media1.)

Bárki ingyenesen csatlakozhat a MediaSpace-hez

A Mediaspace-t a tavaly novemberben a párizsi GovTech Summit The #Unlockingdigitalcompetition konferenciáját követően kezdte el előkészíteni a Whitereport által szervezett magas szintű, médiapiaci-szabályozói-online platform kerekasztal-beszélgetés után, ugyanis egyértelművé vált az alapító számára, hogy számtalan hasonló beszélgetésre, még több független piacelemzésre és az egyes szakterületeken dolgozók intenzívebb eszmecseréjére lenne szükség egy fenntarthatóbb médiapiac létrejöttéhez.

Az alapító úgy véli, hogy emellett sok lokális szakmai innováció, megoldás nagyobb teret kaphatna, ha eljutna szélesebb szakmai közönség döntéshozóiig világszerte – hiszen a főbb médiapiaci kihívások globális szinten hasonlóak:

  • Cross-media verseny a fogyasztók és hirdetők figyelméért és pénzéért
  • Digitális transzformáció
  • Elavult szabályozási, adózási keretek
  • Pénz- és bizalomhiány a médiában
  • Ehhez jött azóta a globális válság és social distancing, amely új dimenzióba helyezi az eddigi problémákat.

Hamish Sandison, a brit alapítású MediaSpace elnöke, nemzetközi jogász így nyilatkozott:

„A Mediaspace hiánypótló nemzetközi szakmai network, amely már most elér a Budapest- London tengelytől Brüsszelen, Dubaion, Nairobii és, Delhin át New Yorkig és Palo Altoig. Soha nem volt még ekkora a szükség egy ilyen szakmai, üzleti networkre mint most.”

A Mediaspace beta verzióját Incze Kinga ma a Women Tech Network Global Virtual Conference előadásában is megismerteti a globális közönséggel.

A Mediaspace alapszolgáltatása ingyenes és várják a hazai médiás, marketinges, pr, kutatási, szabályozói, hatósági, jogi szakembereket egyaránt.

Később előfizetéses ajánlatok is lesznek Whitereport-elemzésekkel és egyéb szolgáltatásokkal – többek közt magas szintű eseményekkel.

Az induláskor interjút közöltek Rozgonyi Krisztinával a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) egykori elnökével, a Bécsi Egyetem média- és kommunikációs tanszékének szabályozási szakértőjével.

További hírek és cikkek találhatók a Media1-en.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!