Magyar Reklámszövetség

Az RTLII korhatár jelzése

Zavaros helyzetet eredményezett, hogy a tévéreklámokat is kötelező lett korhatári besorolással ellátni

A propagandatörvényként és pedofilellenes törvényként is emlegetett jogszabályi változások egyik kevesebb sajtónyilvánosságot kapott részeként néhány hete már a televíziós reklámokat is korhatári besorolással kell ellátni, hasonlóan a filmekhez és egyéb műsorokhoz. A jogszabály azonban e téren sem egyértelmű, és ez sok fejtörést okoz.

médiatorta 2020 - apadás

MRSZ: Közel 3 százalékot esett a magyar médiatorta, 16 százalékkal zuhant a hazai kommunikációs torta

240 milliárd forint a Magyar Reklámszövetség által mért 2020-as reklámtorta, ami 2,8 százalékkal kevesebb a korábbi, világjárvány előtti normál évhez képest. A tavalyi évi MRSZ Kommunikációs torta 401,9 milliárd forint lett, ami 15,8 százalékkal kisebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A digitális média bizonyult a leginkább ütésállónak, a mozi és a rádiós piac kapta a legnagyobb ütést. Az MRSZ kormányzati lépéseket szorgalmaz. Íme a részletek és az iparági szakszövetségek kommentárjai.

24.hu megújulás

Megújult a 24.hu – fizetőkapus szolgáltatást is bevezettek

Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.

MRSZ Barométer kutatás a válság hatásairól a reklámiparban

Óriási zuhanásra számít a magyar médiaszakma

A legfrissebb MRSZ Barométer kutatási adatok szerint közel 56 milliárd Ft tűnhet el a médiapiacról, míg a teljes kommunikációs iparág mintegy 149 milliárd forintos visszaeséssel számol az idei évben. A koronavírus miatt egyre súlyosabb a helyzet, és a probléma elhúzódónak ígérkezik.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások