fbpx
Elon Musk és a Twitter.

A Twitter bizonyos szegmense nem tartalmaz majd reklámokat

A Twitter bevételeinek közel 90 százaléka digitális hirdetésekből származik.

Elon Musk szombaton egy Twitter-posztban árulta el, hogy a közösségi médiaplatform előfizetős változata nem tartalmaz majd reklámokat – számolt be róla a Reuters nyomán a Portfolio.

A milliárdos szerint a hirdetések „túl gyakoriak és túl nagyok a Twitteren”, és azt írta, hogy a következő hetekben kezelni fogják majd ezt a problémát.

A Twitter bevételeinek közel 90 százaléka digitális hirdetésekből származik, a bevételek közelmúltbeli „masszív visszaeséséért” Musk a jogvédő szervezeteket okolja, amelyek szerinte nyomást gyakoroltak a felületen hirdető márkákra, hogy hagyjanak fel a Twitter-hirdetésekkel.

Dezinformációval foglalkozókat rúgott ki a Twittertől Elon Musk

200 millió felhasználó adatait lopták el a Twitterről

Nagy leállás volt a Twitternél, de Elon Musk közölte: „nekem működik”

Leszavazták, mégis vezérigazgatóként intézkedik a Twitternél Elon Musk – tárgyalna vele az Európai Parlament elnöke

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

Borítókép: Elon Musk és a Twitter. Fotó: stock / Depositphotos.
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások