
A PPC szakemberek 75%-a csökkenő megtérülést tapasztal a közösségi médiás hirdetésekre fordított költések esetében
Egy kutatás szerint a szakemberek több mint fele már más csatornák felé is nyit. (x)
Egy kutatás szerint a szakemberek több mint fele már más csatornák felé is nyit. (x)
30 nap alatt több mint 70 millió forintot fizettek ki a nyári vakáció közben a fideszes propaganda népszerűsítésére.
A Twitter bevételeinek közel 90 százaléka digitális hirdetésekből származik.
A választás után egy darabig visszafogták a költéseiket, de most ez megváltozott.
Amatőr montázsokkal, a Fidesz és Orbán Viktor oldaláról továbbosztott képekkel, valamint néhány belinkelt újságcikkel lehet találkozni az Újpesti Megafon nevű, nemrég indult Facebook-oldalon.
A kormányközeli szervezet egyik véleményvezére azonban a háttérben „szellemi pezsgést” lát.
Kovács István nem hajlandó elárulni, hogy mennyit költöttek a választások előtti időszakban a Fidesz-közeli influenszerek posztjaira.
Az ellenzéki összefogás, az Egységben Magyarország ennél kevesebbet, 247 millió forintot hirdetett el ez idő alatt.
Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.
Nagy a kormánypárti fölény.