
Él a zene! – egy napig magyar zenék fognak szólni számos magyar üzletben, rádióban és tévében is
A Fülesbagoly Alapítvány kezdeményezéséhez számos magyar üzlet, rádió és tévé csatlakozott.
A Fülesbagoly Alapítvány kezdeményezéséhez számos magyar üzlet, rádió és tévé csatlakozott.
A Médiatanács e heti ülésén főleg rádiós ügyekkel, a Trend FM és a Klasszik Rádió médiaszolgáltatási jogosultságának meghosszabbításával és a Tilos Rádió hamarosan megüresedő frekvenciájának újbóli hasznosításának kérdésével foglalkozott, de emellett bírságolta TV2-t, valamint elfogadott egy kutatást a legnépszerűbb magyar portálokról és a magyarok internetezési szokásairól.
Az elmúlt hetekben több hazai rádió is tulajdonost váltott, emellett több új rádió is indult és továbbiak is indulnak hamarosan, ha pedig ez nem lenne elég, főszerkesztőt is cserélt az egyik ismert közéleti rádió, ahonnan távozott a közéleti szerkesztőség vezetője is. A Media1 összeszedte a legfontosabb változásokat, és azt, hogy mik a legfontosabb év elején várható fejlemények.
A 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, az ELLE, a Jazzy Rádió és Klasszik Rádió mellett a közterületi reklámpiacon is terjeszkedik a Michaeli, Schwartz & Brit Media.
Két budapesti rádió felvásárlásával folytatja a médiapiaci terjeszkedést a 168 Órát, a Pesti Hírlapot, az ELLE és az Elle Decoration című magazinokat és a Neokohn zsidó hírportált tulajdonló, valamint a Klubrádióban is kisebbségi részesedéssel bíró, Milkovics Pál és Shabi Michaeli izraeli grúz üzletember tulajdonában lévő Michaeli, Schwartz & Brit Media.
Horváth Gergely, az utoljára szerdán jelentkező Klasszik Reggeli műsorvezetője beszélt erről a Media1 érdeklődésére.
Ezt Horváth Gergely műsorvezető jelentette be.
A budapesti 92,1 MHz-en elérhető rádió célja a megújulással az, hogy a klasszikus zenei alapok megőrzése mellett egy olyan hiánypótló ébresztőműsort kínáljanak, amely a kulturális életre és élményekre fókuszál. Segál Viktor és Lackfi János is csatlakozott.
A Médiatanács az erről szóló döntésen kívül döntött a szekszárdi Rádió Antritt médiaszolgáltatási jogosultságáról, több városban pedig hiánypótlásra szólította fel a pályázókat. Változik a Klasszik Rádió, bírságot kapott a Fix TV.
A Target Media nevű cég egy csomagban fogja értékesíteni a Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió és a Trend FM reklámidejét.