
Azonnali hatállyal lemondott a Kifli.hu ügyvezetője
Kimerültségre hivatkozva azonnali hatállyal lemondott a Kifli.hu főnöke, Klekner Péter. Meg is van, ki veszi át az ismert webshop vezetői posztját.

Kimerültségre hivatkozva azonnali hatállyal lemondott a Kifli.hu főnöke, Klekner Péter. Meg is van, ki veszi át az ismert webshop vezetői posztját.

Poppe Anna mintegy 8 hónapot töltött a pozícióban.

A Media1 információi szerint a Kifli.hu online élelmiszeráruház kénytelen csökkenteni az elérhető kiszállítási időpontok számát, mivel a KATA eltörlésével felérő törvényi változások miatt egyszerre több mint 150 futár alválallkozója úgy döntött, nem folytatja tovább a munkát még úgy sem, hogy bejelentett állást kínált fel számára a webshop.

Egy technikai átállás miatt nem lehet majd rendelni a nemzeti ünnep előtti este egy szakaszában.

Két új igazolásról is beszámolt az e-kereskedelmi vállalat.

A mostani terjeszkedéssel a városból kijjebb költöző vásárlókat szeretné elérni az e-kereskedelmi vállalat.

A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben már a hetedik alkalommal publikálta a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.

Virág Márton a MÚOSZ Etikai Bizottságának állásfoglalását kéri, amiért Friderikusz Sándor tévés műsorvezető és youtuber produkciós cége egy olyan ember nevében nyilatkozott a napokban a Blikknek, aki még tavaly decemberben elhunyt, majd ezt követően egy személyeskedésekben bővelkedő nyilatkozattal támadta a Media1-et és főszerkesztőjét, Szalay Dánielt, amiért az üggyel foglalkozott.

Az ismert műsorvezető-podcaster a Media1-et szidalmazta a tények tisztázása helyett csütörtök esti podcast műsorában. A produkció kiflitolvajos botránya kapcsán ugyan hajlandó volt elnézést kérni a megbántott nézőitől, de továbbra sem adott semmiféle magyarázatot arra, hogyan fordulhatott elő az, hogy a tavaly elhunyt rendező, Csenterics Ágnes nevében ment ki a Friderikusz Produkciótól az elhíresült kiflitolvajos nyilatkozat a Blikk számára.

A Media1 utánanézett, létezik-e egyáltalán az a Csenterics Ágnes, aki Friderikusz e-mail címét használva, a Friderikusz Produkció nevében nyilatkozott csalódottan a Blikknek arról, milyen súlyos, több tízmilliós veszteséget okozott a tévés műsorvezetőként ismertté vált podcasternek az, hogy a nézők zöme fizetés nélkül nézi a Friderikusz Podcast adásait, mintha csak „kiflitolvajok” lennének.