fbpx
kifli.hu

A KATA eltörlése miatt olyan sok futár mondott fel egyszerre, hogy kevesebb időpontban tud ételt szállítani a Kifli.hu

A Media1 információi szerint a Kifli.hu online élelmiszeráruház kénytelen csökkenteni az elérhető kiszállítási időpontok számát, mivel a KATA eltörlésével felérő törvényi változások miatt egyszerre több mint 150 futár alválallkozója úgy döntött, nem folytatja tovább a munkát még úgy sem, hogy bejelentett állást kínált fel számára a webshop.
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »

A Media1 is kapott abból a levélből, amelyben Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója arról értesíti a webshop vásárlóit, hogy az elmúlt napokban kénytelenek voltak korlátozni az elérhető kiszállítási időpontok számát, ami abból fakad, hogy nem tud elegendő futár műszakot vállalni.

„A katás törvénymódosítás újabb megoldandó helyzet elé állított minket, hiszen a Kiflis futárok kivétel nélkül egyéni vállalkozóként dolgoztak velünk augusztus 31-ig. Számtalan hasonló helyzetet oldottunk meg már a múltban, a Kifli csapat számára szinte semmi sem lehetetlen, bár néha lassabban sikerül megoldani egy-egy problémát, mint szeretnénk.”

Nem akartak munkavállalóvá válni az alvállalkozópartnerek

Klekner Péter ezután arról írt, hogy a katával kapcsolatos törvényi változás után teljes állást kínáltak fel az áruszállítóiknak, akik bejelentett munkavállalóként dolgozhatnak a továbbiakban a Kiflinél, és bár sokan éltek is a lehetőséggel, de nagyjából 150-en szeptember 1-jétől már nem dolgoznak a Kiflivel.

Így próbálják megoldani a helyzetet

A kifli.hu a kialakult helyzetet most úgy próbálja orvosolni, hogy új futárokat tobor, de a válogatás és a betanítás időt vesz igénybe.

„Folyamatosan verbuváljuk, válogatjuk és betanítjuk az újonnan érkezőket, napok alatt tudnak most bekerülni a rendszerünkbe a munkavállalók, de még így sem zökkenőmentes az átállás. Nagyságrendileg több mint 100 futárt toboroztunk a múlt héten és még egyszer ennyi kezd majd az elkövetkező napokban. Az utóbbi időben több rendszert is fejlesztünk, a kilengéseket jobban kezeljük, de továbbra is az emberek jelentik a cég fő erejét a logisztika és egyéb más területeken is.”

A webáruház ügyvezetője a levelét bocsánatkéréséssel zárja az esetleges kellemetlenségek miatt, majd arról biztosítja a vásárlókat, hogy minden energiával azon lesznek, hogy megoldják ezt a helyzetet.

Idén júniusban a Media1 műsorában is beszélgettünk a webshopok logisztikai hátteréről – az itt elérhető beszélgetésben mások mellett a Kifli.hu logisztikai trénere is részt vett.

A webshopok túlélése múlhat rajta – az e-kereskedelem logisztikai trendjeiről beszélgettünk a Media1 e-kereskedelem sorozatának 2. részében

További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is, itt.

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások