fbpx

internetes kereskedelem

E-kereskedelem, online kereskedelem, online vásárlás.

ÁSZ: Folyamatosan bővül az e-kereskedelem, de a kockázatok is növekednek az online térben

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon; 2019-ről 2020-ra például már 35 százalékkal. Az online értékesítések jelentős növekedéséhez hozzájárultak a pandémia következtében átalakuló fogyasztói szokások – bár ezen a téren visszarendeződés is megfigyelhető volt. Az Állami Számvevőszék elemzői egy nemrég megjelent elemzésben arra hívják fel a figyelmet, hogy szükség van a vásárlói tudatosság erősítésére annak érdekében, hogy az interneten történő vásárlások során az emberek felelős, adataik megfelelő védelmét is biztosító döntéseket hozzanak.

Online gyógyszervásárlás.

Tiltakozik az online gyógyszerforgalmazás korlátozása miatt az Ecommerce Hungary

Egy új törvénymódosítás alapján jövő év január elsejétől már kizárólag a gyógyszertárak szakdolgozói szállíthatnak házhoz vény nélküli gyógyszereket, így csomagküldés útján 2022-től már nem lehet ezeket forgalmazni. Az Ecommerce Hungary a korlátozás újragondolását javasolja, és széles körű egyeztetést szorgalmaz.

Karácsonyi vásárlás.

Hatalmasat megy a hazai online kereskedelem

Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében, miután az internetes vásárlások száma 22 százalékkal, árbevétele pedig 5 százalékkal haladta meg az előző évi eredményeket. A Growww Digital szerint az e-kereskedelem idei növekedése 20-25 százalék lesz.

Online vásárlás.

A magyarok többsége már inkább online vásárol divatcikkeket

Akik viszont a bolti vásárlást részesítik előnyben, elsősorban a ruhák megtekintésének és felpróbálásának lehetőségét, az üzletekben történő vásárlás élményét, illetve az árucikk azonnali átvételi lehetőségét kedvelik a vásárlás hagyományos módjában.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások