
Így hatott eddig a koronavírus a magyarországi médiavállalatokra
Arról faggatta a Media1 a magyar médiaipar néhány szereplőjét a TV2-től az Átlátszóig, hogyan birkóznak meg a koronavírus-világjárvány gazdasági és egyéb hatásaival.
Arról faggatta a Media1 a magyar médiaipar néhány szereplőjét a TV2-től az Átlátszóig, hogyan birkóznak meg a koronavírus-világjárvány gazdasági és egyéb hatásaival.
A 24.hu-t és a Nők Lapját is kiadó Central Médiacsoport, a Pesti Est, a Pesti Hírlap, a Nemzeti Sport, a Képes Sport és a FourFourTwo, valamint a VOX Magazin után után újabb hazai médiavállalatokat kényszerít fájdalmas intézkedésekre a világjárvány miatti helyzet. Folytatódik a Media1 a világjárvány médiapiaci hatásairól szóló cikksorozata.
Sorra kapják az ügyvédi leveleket azok az internetes médiumok, amelyek leközölték a felcsúti nagyvállalkozó tegnapi ingerült megnyilvánulását, hogy ha nem távolítják el azt, perre számíthatnak, sőt mint a Media1 megtudta, olyanok is kaptak levelet, akik le sem hozták a hangfájlt. Körképünkből kiderül, ki hogyan fogadta a levelet.
Hiába mondta ki elsőfokon a bíróság, hogy az újságíró nem követett el bűncselekményt, az ügyészség sikeresen fellebbezett, hogy folytatódhasson a Dezső András elleni eljárás. Az újságíró korábban megírta, hogy a közmédia egy elítélt svéd nőt szólaltatott meg.
Egy nemzetközi kutatás 16 európai országban, köztük Magyarországon, valamint az Egyesült Államokban a migrációval kapcsolatban megjelent cikkeket vizsgálta és hasonlította össze. Összeszedtük a legfontosabb eredményeket.
Ahogy tavaly januárban, úgy ma sem vehetett részt Orbán Viktor miniszterelnök sajtótájékoztatóján több ismert szerkesztőség, köztük ezúttal az egyik legnagyobb online lap sem. Kovács Zoltán kommunikációs államtitkár és Havasi Bertalan miniszterelnöki szóvivő mellébeszélve magyarázkodik, a kívül rekedtek közül az egyik szerkesztőség jogi lépéseket is fontolgat.
Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.
Pintér Mónika idén nyár óta már segítette az Index munkáját, most léptették elő.
A leköszönő Tóth-Szenesi Attila a lap vezető szerkesztőjeként folytatja, az utódját házon belülről nevezték ki.