
Jönnek a fizetős tartalmak Instagramra
A funkciót már január óta tesztelték.
A funkciót már január óta tesztelték.
A szolgáltatás felhasználóinak száma tavaly januárban még 500 millió volt, most pedig átlépte a 700 milliót. Ezzel egyidejűleg azt a prémium csomagot is elindították, amelyről korábban már hallani lehetett.
A közösségi felület új tulajdonosa, aki állítása szerint a szólásszabadság platformjává tenné a Twittert, máris egy fizetős megoldáson gondolkodott egy nyilvános posztjában.
Az elmúlt 30 évben nem hajtott végre akkora felvásárlást a The New York Times, mint most, amikor 550 millió dollárt adott a fizetős modellre építő The Athletic című sportoldalért.
Nem minden tartalmat zárnak le és tesznek fizetőssé.
Az előfizetéses szolgáltatások a koronavírus-világjárvány alatt sok új fogyasztót tudtak elérni, azonban az újranyitás után a szolgáltatóknak többet kell tenniük az előfizetők megtartásáért.
A Sport24 havi előfizetési díjért érhető el, cserébe exkluzív tartalmakat adnak.
Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.
Még mindig a televízió az elsőszámú hírforrás világszinten, de már szorongatja a közösségi média.
Az új fizetős, prémium oldal elindulására már egy visszaszámláló óra is utal.