
„Nemzeti agymosoda”: sérül a befolyásolástól mentes információhoz való hozzáférés joga
Vicsek Ferenc, a MÚOSZ alelnöke szerint a kormánypropaganda médiumai „úgy működnek, mint a vírus”.
Vicsek Ferenc, a MÚOSZ alelnöke szerint a kormánypropaganda médiumai „úgy működnek, mint a vírus”.
A rádiókat jelenleg napi szinten 5,2, míg hetente 7,5 millióan hallgatják a legalább 15 évesek körében.
A Z-generáció az online megjelenő cikkeket tartja a legmegbízhatóbbnak, ezt követik a nyomtatott magazinok, és csak a harmadik helyen vannak a közösségimédia-felületek.
Politikai irányultság szerinti bontásban vizsgálta a magyar közönség véleményét a 21 Kutatóközpont egy friss felmérésében a magyar médiumokról.
Az MRI 4.0 (Media Responsibility Index) a reklámipar fogyasztókra és márkákra gyakorolt káros hatásainak csökkentését tűzte ki célul.
Világszerte nyereségnövekedésre számítanak a következő évben a pr-ügynökségek vezetői – derült ki az ICCO 2022-2023-as friss jelentéséből. Az ICCO World PR Report 10-es skálán mért jövedelmezőségi mutatója így 7-es értékelést kapott. Az ügynökségvezetők kilátásai egyre pozitívabbak, a mutató 2021-ben még csak 6,7 volt.
Az idősebb generáció eszközhasználati szokásairól készített felmérést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete az Inspira Research segítségével.
A Whitereport legújabb kutatási adatai szerint belső szerkezeti válság alakul ki a hazai médiapiacon.
Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. Az adatokból kiolvasható, hogy a hazai vállalkozások a koronavírus miatti kényszerdigitalizáció eredményeit ugyan megtartották, azonban azóta a fejlődés megállt.
Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.