
Hullámvasútra kerültek a hazai webáruházak
Egy friss elemzés szerint először új aranykort, majd hektikus hullámzást hozott a pandémia a hazai webáruházak számára.
Egy friss elemzés szerint először új aranykort, majd hektikus hullámzást hozott a pandémia a hazai webáruházak számára.
Ugyan a 2020-as amerikai elnökválasztási küzdelem végső eredményére még kicsit várni kell, egy már most kijelenthető: Trump négy évvel ezelőtti győzelméhez nagyban hozzájáruló közösségimédia-költési versenyt az idei kihívó, Joe Biden nyerte, nem kevés, 10 millió dollárnyi többlet hirdetéssel.
A Clementine látványos ábráiból az is kiderül, hogy a március 15-i hosszú hétvége tájékán jelent meg a legtöbb koronavírus témájú cikk a magyar híroldalakon, azóta folyamatosan csökken a média érdeklődése a téma iránt. A legnépszerűbb kifejezés a fertőzött volt a vizsgált magyar híroldalakon.
Kevesebb lesz a vetítővászon és a stúdiók a biztos nagy kasszasikerek felé fordulnak – ezt vetíti előre az amerikai filmiparról pénteken közzétett elemzés, amely Mondj búcsút Hollywoodnak! címmel jelent meg.
Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban. Az online hírpiac mozgásait elemzi az alábbiakban Virág Attila, a Hírstart vezetője. Az elemzésből kiderül az is, mely médiumok közölték a legtöbb koronavírussal kapcsolatos hírt.
Közzétették a Mérték Médiaelemző Műhely részletes elemzését arról, hogy az EP-választási kampányban a különböző tévécsatornák hírműsoraiban a politikai térfelek szereplői milyen arányban jutottak szóhoz, illetve milyen kontextusban. A számok azt mutatják, hogy a TV2-t nem nagyon érdekelték a szakmai alapkövetelmények.
A médiahatóság tanulmánya szerint míg a TV2 Tények adta a legtöbb bűncselekményt, addig a politikát érintő bűncselekményekben az RTL Klub volt az éllovas. Az állami tévék inkább a migrációval összefüggő bűncselekményekre ugrottak rá, de azt nagyon.
Négy év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Az eNET hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó, most nyilvánosságra hozott elemzése szerint több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést. Figyelmet érdemlő ugyanakkor, hogy egyre nagyobb értékben vásárolunk külföldről.
A hírközlési hatóság közzétette a mobiltarifákra és az internet 2018-as áraira vonatkozó elemzését.
A konkurens Viacomtól érkező új vezető feladata, hogy felépítse a cég adatelemző és BI csapatát, valamint a digitális portfólióval kapcsolatos elemzésekben nyújt segítséget.