Digitális Közönségmérési Tanács

A Telex indulása 2020. október 2-án. Kockás ingben Kárpáti Márton, a Van Másik Kft. ügyvezető-tulajdonosa, mellette balra a főszerkesztő, Munk Veronika

Kijöttek a Telex hírportál első hivatalos látogatottsági adatai

Egy hónappal a Telex indulása után a hazai weboldalak versenyében látogatók tekintetében a 16., majd másnap a 13., azután pedig a 11. helyen szerepelt a távozó indexesek által létrehozott új híroldal, míg megtekintésszám alapján egy 10., egy 8. és egy 7. helyezés jött össze, ami meglehetősen szép teljesítmény egy egyhónapos oldaltól, pláne úgy, hogy a munkatársak előző munkahelye, az Index látványos összeomlása egyáltalán nem következett be. Megnéztük részletesebben az adatokat.

A DKT/ gemius 2020.10.23-i adatai

Megváltásként fogadta a médiaszakma a DKT-s közönségmérés megújítását (x)

Számos újdonságot, kényelmi funkciót hozott a digitális médiapiac szereplői számára, hogy a Digitális Közönségmérési Tanács október elejétől bevezette Magyarországon az e.gemius nevű felhő alapú szoftvert. A médiaszakma képviselőit, ügynökségi szakembereket kérdeztünk az első tapasztalatokról.

Media1

Átlépte a tízmilliót a Media1, új rekordok születtek

Mindössze öt hónappal az idén januári, egyéves születésnapi évfordulóig elért 5 millió után a napokban meghaladta a 10 milliomodik megtekintést a Media1.hu hírportál, köszönhetően látogatottsága dinamikus emelkedésének. Az elmúlt hetekben volt olyan nap, amikor a Media1 a 30. leglátogatottabb hazai weboldal volt a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai alapján, ezzel maga mögé utasítva jól ismert hazai márkákat is.

Emberek a koronavírus ellen védőruhában

Óriásit ugrott a magyar híroldalak látogatottsága a koronavírus-világjárvány hatására

A koronavírus hazai megjelenése és az ennek kapcsán bevezetett, az élet egyre több területét érintő kormányzati korlátozások látványos hatása a hírek iránti lázas érdeklődés, ami a hírsite-ok oldalletöltéseinek közel 90 százalékos növekedéséhez vezetett – derül ki a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius közös, a Media1-hez eljuttatott kutatásából.

dkt

A fideszes médiaholding a saját hírkereső után saját digitális mérést is szeretne?

Egyes információk szerint a Digitális Közönségmérési Tanácsból való kilépését fontolgatja a KESMA, ami ha megvalósul, nem szerepelnek majd a kormányközeli médiaholdinghoz tartozó digitális felületek, például az Origo látogatottsági adatai a hirdetők által figyelt rendszerben. Érkezett olyan információ is, ami alapján viszont inkább növekedhet a KESMA beleszólása a DKT működésébe.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások