
Örülnek a Netflix részvényesei, hogy „csak” egymillió előfizetőt veszített a streaming-szolgáltató a második negyedévben
A befektetők jóval nagyobb csökkenést vártak a most kimutatott 1 millió felhasználóhoz képest.
A befektetők jóval nagyobb csökkenést vártak a most kimutatott 1 millió felhasználóhoz képest.
Bár a termékportfólióját az elmúlt időszakban folyamatosan bővítő Michaeli, Schwartz & Brit Média nyereséges lett, ugyanez egyáltalán nem mondható el a 168 Óra kiadójáról, a Telegráf Kft-ről, mely több százmilliós veszteséget hozott össze.
Kis mértékben csökkent a XXI. század Média Kft. árbevétele, nagyon jelentős mértékben az adózott eredménye.
Nem volt jó éve a Radio Plus Kft.-nek. Az adózott eredmény csaknem a harmadára apadt.
A globális eredménynél rosszabb, az európai átlagnál azonban jobb a magyar eredmény.
Borús adatok érkeztek a Magyar Reklámszövetségtől a Media1-hez a média- és kommunikációs piac 2021-es bevételei kapcsán. A médiatorta adatok alapján hiába nőtt abszolút értéken a magyar reklámpiac, mivel a növekedést valójában elvitte a megemelkedett infláció, így reálértéken csökkenés figyelhető meg. Az is látszik, hogy a nagy külföldi internetes óriások, a Google és a Facebook elszívják a levegőt a magyar médiumoktól. Az állami reklámköltés továbbra is jelentős maradt a magyar reklámpiacon belül, de már ennek jelentős mértéke sem segített a piac meglehetősen kedvezőtlen helyzetén. A jövőbeni kilátások borúsak, mivel a forint gyengülése, a tovább súlyosbodó inflációs helyzet mind negatívan hat a piacra.
A Társaság a Szabadságjogokért a TV2 Tények című műsorának egy tavaly tavaszi adása kapcsán perelte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsát, amiért az nem lépett fel egy vélt jogsértés kapcsán, de a Kúria elutasította a jogvédő szervezet keresetét. Azonban a TASZ a Media1 érdeklődésére közölte, várhatóan jogi lépéseket tesz a Kúria ítélete ellen. A médiahatóság számára kedvező ítéletről az NMHH a Médiatanács e heti üléséről kiadott, több ponton hiányos összefoglalóban számolt be.
Ez egy piacvezető médiavállalat árbevételével egyenértékű.
Megjelent a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség legújabb, 2021 második negyedéves értékesített példányszámokat tartalmazó adatsora.
A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség legújabb adatai alapján tovább csökkent a kormánypárti médiaholding megyei lapjainak és bulvárlapjainak értékesített példányszáma. Nagyot zuhant a Milkovics Pál érdekeltségében lévő, nemrég megújuláson átesett 168 Óra és csökkent a Ringier Axel Springer Magyarországhoz tartozó Kiskegyed eladott példányszáma, de például néhány centrálos lapnál is volt csökkenés.