
Megszólalt a magyar Cinema City az anyavállalat csődközeli helyzetéről
Csökkent a premierfilmek száma, ám bíznak például a közeljövőben bemutatandó magyar filmekben is a moziláncnál.
Csökkent a premierfilmek száma, ám bíznak például a közeljövőben bemutatandó magyar filmekben is a moziláncnál.
A moziláncnál sokáig abban reménykedtek, hogy az új James Bond vagy a Top Gun filmek visszacsábítják majd az embereket a mozivászon elé, és ezzel mérsékelni tudják az adósságukat, ám a jelek szerint ez nem így történt.
Az EY szerint sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre, és közben szintén sokan elégedetlenek a szolgáltatók kínálatával is. Az infláció is nagyobb tudatosságra ösztönözheti az embereket.
Átfogó felmérést publikált az Európai Bizottság a legnagyobb online platformok álhírellenes gyakorlatáról, miközben küszöbön a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály elfogadása is – számolt be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.
Több mint 10 éves működés után nem adja ki többé nyomtatott formában a Humen Magazint, Magyarország egyetlen ingyenesen megjelenő nyomtatott LMBTQ magazinjának nyomtatott kiadását a Humen Media Hungary.
Az újabb kéretlen levélben ezúttal a reklámadót és a repülőtársaságokra, valamint a kereskedelmi vállalatokra, telekommunikációs cégekre és az energiacégekre kivetett különadót népszerűsítik, miközben éppen csak egy dologról nem esik szó benne: a koronavírusról.
Ez a keresőóriás a hirdetések biztonságával kapcsolatos éves jelentéséből derült ki.
A programban való részvételhez csak magabiztos angol nyelvtudás, valamint a digitális világ iránti érdeklődés szükséges.
Folyamatos, de lassuló növekedésben az e-kereskedelem: 32,4 százalékos éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta a tavalyi évet belföldi online kiskereskedelem.