
Podmaniczky–díjjal ismerték el Vincze Miklóst, a 24.hu újságíróját
A kitüntetést 1982 óta azoknak adják át, akik a legtöbbet tették épített és természeti környezetünk, kulturális örökségünk értékeinek megismertetése, védelme érdekében.
A kitüntetést 1982 óta azoknak adják át, akik a legtöbbet tették épített és természeti környezetünk, kulturális örökségünk értékeinek megismertetése, védelme érdekében.
A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult csütörtökön a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között, minden akadály elhárult az ingyenes levelezőrendszer tulajdonosváltása előtt.
A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.
Az e-mail fiókok egy norvég céghez kerülnek át, ha valaki nem tiltakozik az adatai átadása ellen.
A jövőben a lapban bemutatják majd a népszerű televíziós műsorok szereplőit, valamint egy új rovatot is indítanak.
Függetlenedett az oldal a Central Médiacsoporttól.
A legbefolyásosabb médiaipari szereplők idei toplistára összesen 17 hölgy került be, ami a rangsor történetében rekordnak számít.
Megérkezett a hivatalos, a Media1 tavaly decemberi információit alátámasztó bejelentés azzal kapcsolatban, hogy a Hearts Magazines International átadja a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Médiának a Cosmopolitan jogait. A két médiacég mai, csütörtöki közös közleménye szerint nem csak az interneten, de megújult formában nyomtatásban is visszatér a 2020-ban megszűnt lap.
Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.
Több területre is lehet jelentkezni a laphoz.