A Central Médiacsoport pénteken egy lapunkhoz is eljuttatott közleményben jelentette be, hogy a Nők Lapja kulturális nagyköveteként folytatja a munkát ősztől Vass Virág. Vass Virág 1991-ben a Külkereskedelmi Főiskola hallgatójaként pályázatot nyert riportjával a Magyar Nemzet pályázatán. Ennek köszönhetően kapott állásajánlatot többek között a Nők Lapjától, ahol főmunkatársként dolgozott, huszonöt évesen pedig főszerkesztő-helyettese, 2021. január 1-jétől pedig főszerkesztője lett a lapnak. Vass Virág (akivel itt érhető el a Media1 tavalyi, nem sokkal a főszerkesztői kinevezés után készült interjúja) a közlemény szerint 2021 tavaszán sikeresen újította meg a magazint: vezetése alatt új, korszerű szerkezetet és megjelenést kapott a hetilap, elindult a Nők Lapja nagysikerű olvasás-kampánya és új márkakiterjesztésként megjelentek a Nők Lapja Bookazine-ok is. Kulturális nagykövetként továbbra is aktívan részt vesz a nagysikerű olvasás kampányban, illetve olyan, az irodalomhoz köthető projekteket vezet majd, melyek tovább erősítik a márka pozícióját ezen a területen.

Az integrált szerkesztőség vezetője Akovács Éva lesz, aki jelenleg is a Nők Lapja Évszakok, Egészség, Pszichológia és Szépség főszerkesztője. A gasztro-szegmens továbbra is Kajári Zsófia, míg a NL Ezotéria Izing Klára vezetésével készül majd.

Akovács Éva 2003-tól dolgozik a kiadóban. Pályafutása alatt számos magazin főszerkesztője volt és több sikeres magazin-indításban és megújításban vett részt. Nevéhez fűződik a Maxima, a Wellness, a Nők Lapja Évszakok, a Nők Lapja Pszichológia, Nők Lapja Egészség és a Nők Lapja Szépség irányítása is, emlékeztet a Central Médiacsoport közleménye.
„Virág írói munkássága egyedülálló értéket jelent a Nők Lapja számára, nagyon örülünk, hogy továbbra is képviseli a Nők Lapját ebben az új szerepben. Az integrált szerkesztőség kiváló szakember kezébe kerül Akovács Éva személyében és lehetővé teszi majd a maximális tartalmi szinergiák kiaknázását, az innovatív megoldások alkalmazását és költséghatékony működés elmélyítését az egyedülállóan széles termékpalettán.” – mondta el Lipták Tímea, a Central Médiacsoport magazinüzletág-igazgatója.
A Nők Lapja márkacsaládhoz tartozik a Nők Lapja mellett a nőklapja.hu, a Nők Lapja Évszakok, a Nők Lapja Egészség, a Nők Lapja Pszichológia, a Nők Lapja Különszámok (Kert, Tavasz, Nyár, Advent, Tél, Szépség, Enteriőr), a Nők Lapja Konyha, a Nők Lapja Konyha Desszert, a Nők Lapja Mentes, a Nők Lapja Ezotéria, az NL Asztrológiai Előrejelzés és a Nők Lapja Bookazine-ok.