fbpx
A Nosalty gasztro-tehetségkutatójának borítója.

Gasztro-tehetségkutatót indított a Nosalty

A konyhában és a kamerák előtt egyaránt otthonosan mozgó embereket keresnek.

Új arcokat keres a videós csapatához a Nosalty – közölte egy mai, hétfői közleményében a Central Médiacsoport gasztroportálja.

A szeptember 25-ig meghirdetett, „Showszóró” elnevezésű kampányukba olyan jelentkezőket várnak, akik önazonosak, tehetségesek, nem riadnak vissza a kamerától, és újat tudnak mutatni a konyhában – hozzáállásukkal, stílusukkal és gasztrotrükkjeikkel pedig meglepetést tudnak szerezni a nézőknek.

Ezek kellenek a jelentkezéshez

A jelentkezés egyik legfontosabb kritériuma egy videó, melyben a pályázónak el kell készítenie egy általa választott ételt, a folyamatról pedig olyan formában kell kiadnia egy videós anyagot, amely alapján ő maga is szívesen főzne. Utolsó lépésként fel kell tölteni a kész munkát egy, a pályázó által választott videós platformra (például YouTube, TikTok, Instagram Reels) és elküldeni a linket a Nosalty szerkesztőségének.

„A saját gyártású recept- és gasztrotartalmaink mellett a Nosalty alapvetően még mindig egy kreatív gasztroközösségről szól, ahol bárki megoszthatja kedvenc receptjét, ezáltal bemutatva konyhai kreativitását. A most induló Showszóró gasztro-tehetségkutatónk is ezt hivatott népszerűsíteni. Olyan izgalmas, inspiráló, a konyhában már otthonosan, de a kamerák előtt is szívesen mozgó arcokat keresünk, akik eddig csak saját maguk vagy családjuk és barátaik örömére, esetleg személyes közösségi platformjaikon mutatták meg főzőtudományukat. Most azonban élve a kampány lehetőségével, bárki csatlakozhat Magyarország legnépszerűbb online gasztromagazinjának videós csapatához, hogy új főzős videósorozataink arcai és ezáltal népszerű műsorvezetői legyenek”

– nyilatkozta a kezdeményezésről Hering András, a Nosalty főszerkesztője, hozzátéve:

„A SHOWSZÓRÓ most tényleg bárki előtt új perspektívákat nyithat, legyen az a TikTokon már rutinosan főző fiatal, a folyton újdonságokkal kísérletező hobbiszakács, a séf, aki az éttermi konyhából a reflektorok elé is vágyik, vagy a temérdek szabadidővel rendelkező nyugdíjas, aki több évtizedes konyhai tapasztalatait szívesen bemutatná a fiatalabb generációknak vagy a Nosalty-n keresztül az egész országnak”.

Hering András, a Nosalty főszerkesztője.
Hering András, a Nosalty főszerkesztője. Fotó: Central Médiacsoport

A további részletek és a nevezés feltételei ide kattintva olvashatók.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Central Médiacsoport
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások