
Eltűnt 40 milliárd forint a magyar médiapiacról a COVID-válság miatt
Ez egy piacvezető médiavállalat árbevételével egyenértékű.
Ez egy piacvezető médiavállalat árbevételével egyenértékű.
Friderikusz sajtósa szerint eddig 25 millió forintos veszteségről van szó.
A YouTube bejelentette, hogy átlépte a 2 milliót a YouTube 2007-ben elindított partnerprogramjában résztvevő partnerek száma, akikkel megosztja a hirdetési bevételeket.
A The Information című lap szerint a Facebook szeretne pénzt keresni a tulajdonában álló, kétmilliárd felhasználóval rendelkező WhatsApp üzenetküldő applikációban folytatott titkosított beszélgetések elemzési adatainak segítségével, ezért kutatja ennek megvalósítását. A WhatsApp szerint ez nem így van.
A TV2 igazgatósági elnökének korábbi interjúja alapján a profit az állami reklámpénzeknek köszönhető.
Az új podcast sales house-t a Betono Studiós Hampuk Richárd alapította.
Ezúttal is hatalmas reklámbevételre tett szert a Facebook.
Az oldal 41 ezer támogatóval rendelkezik és szeptember végéig mintegy 319 millió forint olvasói támogatásra tett szert.
A napilapot kiadó vállalatcsoport csütörtökön közzétett harmadik negyedéves jelentése szerint a digitális előfizetésekből származó bevételek most először meghaladták a nyomtatott újság előfizetőitől befolyó pénzeket. Ennek is köszönhetően tudott végül növekedni a vállalat, az amúgy a vállalatot sem kímélő koronavírus ellenére.
A számok alapján a felelős szerkesztő úgy véli, a fizetőkapus tartalomszolgáltatási modell működik, ez pedig jót tehet a minőségi újságírásnak.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.