axel springer

„A nevünk ugyan változhat, de minden más marad” (x)

Július végi bejelentésében az egyik legnagyobb hazai médiavállalat, a Ringier Axel Springer két anyacége közzétette döntését: a korábban 50 százalékos részesedésű svájci Ringier Csoport megvásárolja a német Axel Springer fennmaradó 50 százaléknyi részvényét és ezzel hamarosan kizárólagos tulajdonosa lesz annak a kiterjedt hazai médiaportfóliónak, amely a Blikk, a Kiskegyed és a GLAMOUR magazin, az EgészségKalauz.hu és a Noizz.hu mellett számos gasztro, ismeretterjesztő, autós, rejtvény- és tv műsorújságot, illetve bookazine-t tartalmaz. A Ringier közel három évtizede van jelen Magyarországon és a nemrég bejelentett tranzakció kapcsán is hangsúlyozta elkötelezettségét a kelet-európai, azon belül a magyar piac iránt.

A Ringier Axel Springer Magyarország egyik irodájának bejárata Budapesten

Magyarországon is kivonul a Blikk kiadójából az Axel Springer, a Ringier veszi át a részvényeket

A Ringier AG kiterjeszti tevékenységét Kelet-Európában és bővíti nemzetközi portfólióját a médiapiacon, valamint a digitális szolgáltatások piacán. Az Axel Springer a német és az amerikai piacokra összpontosít a jövőben, míg a Ringier és az Axel Springer közös vállalata Lengyelországban tovább terjeszkedik. A lépés érinti a Blikk és a Kiskegyed kiadóját, a Riniger Axel Springer Magyarországot is.

Az Upday hírapplikáció nyitóképernyője a Media1 egyik vezető hírével

Magyarországon is megjelent az UPDAY, a Media1 elsők között csatlakozott az új mobilos hírszolgáltatáshoz

Immáron 34 európai országban, köztük Magyarországon, magyar nyelven is elérhető a Samsung és az Axel Springer Upday nevű közös hírapplikációja. A hírapplikáció magyarországi megjelenése különösen hasznos lehet a koronavírus-világjárvány idején, az ugyanis a rendkívüli hírekről képes push üzenetekben diszkréten értesíteni a felhasználót.

A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában

Egyszerűbb lett elérni 300 millió médiafogyasztót

Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.

Tesztklub, a Ringier Axel Springer Magyarország új digitális terméke

A Blikk kiadója új terméket indít; Veszélyben a médiatudatosság képzés – ez történt a Media1 adásában

Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezetője a Media1 műsorának adta idei első interjúját és jelentette be egy új online médiatermék, a Tesztklub elindítását. Médiatanár szakos végzősökkel pedig arról beszélgettünk, milyen következményekkel járhat, ha megszűnik a médiaismeret tantárgy oktatása a középiskolákban.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások