Az Axel Springer Media AG médiakonszern egy új, 70 médiamárkát magába foglaló nemzetközi értékesítési központot hozott létre a napokban – derül ki az anyavállalat sajtószobájából.
A magyar médiapiacon a Ringier Axel Springer Magyarország révén érdekelt médiavállalatnál létrejött nemzetközi értékesítési központ létrehozatalának köszönhetően a vállalatcsoport hirdetőpartnerei most először a német márkaportfólión túlmenően hozzáférhetnek nemzetközi hirdetési lehetőségekhez, és az Insider Inc., az UPDAY, a Politico Europe médiavállalatok termékei mellett a Ringier Axel Springer Media AG közép- és kelet- európai térségben megjelenő termékeiben is kényelmesen el tudják helyezni hirdetéseiket.
A nemzetközi értékesítési központ kínálatával az Axel Springer hirdetői ezután egyszerre akár 30 ország, több mint 300 millió médiafogyasztóját is elérhetik.
Magyarországról is befogadják a nemzetközi kampányokat
Mint a Media1-nek Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója is megerősítette, a nemzetközi együttműködéséhez a magyar leányvállalat is csatlakozik, vagyis ezentúl például egy berlini hirdető a nemzetközi marketingkampánya elindításakor akár magyar sajtótermékekben, például a Blikkben vagy a Glamourban is el tudja helyezni a több országra kiterjedő kampányát.
Ez jó lehetőség a hirdetőknek és a magyar médiavállalatnak is. Előbbinek azért, mert így sok fogyasztót is képesek lehetnek megszólítani egyidejűleg, utóbbinak azért, mert így ki tudják aknázni, hogy az anyavállalatuk révén részesei a nemzetközi médiapiaci vérkeringésnek.

A gyakorlatban az együttműködéshez való csatlakozás személyi változással nem jár a magyar leányvállalatnál, ugyanis a hazánkra is kiterjedő nemzetközi kampányok esetében a megrendelést követően a lebonyolítás tényleges részét a magyarországi értékesítési csapat támogatja – tudtuk meg Kovács Tibortól.
Ők vezetik az új nemzetközi központot
Az új nemzetközi értékesítési központ stratégiai vezetője egyébként az a Peter Würtenberger lett, aki a Samsug Galaxy telefonokon megtalálható Upday nevű hírolvasó alkalmazást működtető, az Axel Springer tulajdonában lévő UPDAY vezérigazgatója. Würtenbergber a jelenlegi munkája mellett vállalta el az új nemzetközi értékesítési központ stratégiai irányítását.

Peter Würtenberger azt mondta, hogy a nemzetközi központot azért hozták létre, mert egyre több ügyfelük jelezte, hogy szeretne határokon átnyúló marketingkampányokat lebonyolítani. Az Axel Springer erre a megnövekedett ügyféligényre ad megoldást.
Az új nemzetközi központ értékesítési igazgatója Robert Langenbach lett, aki négy év után tért vissza az Axel Springerhez. A szakember 2009 és 2016 között dolgozott már az Axel Springernél, utoljára mint a Media Impact POLITICO Europe értékesítési vezetője. Az Axel Springer nemzetközi értékesítési igazgatójaként betöltött új szerepkörében Robert Langenbach főnöke Peter Würtenberger lett.
Az új nemzetközi értékesítési központ Würtenberger kezdeményezésére szorosan együttműködik a Media Impact ügynökséggel is – ez utóbbi az Axel Springer sajtóközleményéből derül ki.
További médiahírek találhatók a Media1 hírportálon!