fbpx

Kasza János cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

Rákay Philip a Patriótában

Rákay Philip pert vesztett a Hírklikkel szemben

Rákay Philip jogszerűen nevezhető „kormányjobbágynak”, valamint „önfelkent Petőfi-reinkarnációnak” – ezt állapította meg a Pécsi Törvényszék elsőfokú ítélete, miután a kormányközeli véleményvezér beperelte a Hírklikket egy olyan cikk miatt, amelyben a felsorolt kifejezések is szerepeltek.

Németh Balázs, az M1 Híradó műsorvezetője.

Olyan nagy a pénzbőség az MTVA-nál, hogy már nem tudja mire költeni, a dolgozók Kóka János volt SZDSZ-elnök magánklinikájára járhatnak orvoshoz

16,3 millió forint értékben kötött egy évre szóló szerződést a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap a Doktor24 Medicina Zrt.-vel. Az is kiderült, hogy a közmédia – a magas állami támogatás miatt – az első három negyedévben annyira nyereségesen működött, hogy 8,1 milliárd forint maradt a kasszában.

A Partizán Facebook-oldala.

Cenzúrát emleget és tiltakozik a Partizán

A Gulyás Márton nevével fémjelzett YouTube-csatorna szerint elfogadhatatlan, hogy a Facebook korlátozza a Partizán műsorainak elérését, ezzel akadályozva a független magyar média munkáját.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások