fbpx

Kasza János cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

Részlet a RT adásából.

Lekapcsoltatta a Russia Today német adását a német médiahatóság

Az RT Deutsch adását az indulása után hét nappal távolította el németországi kínálatából a televízió- és rádiócsatornák sugárzásával és egyéb műholdas távközlési szolgáltatásokkal foglalkozó, franciaországi központú Eutelsat a német médiahatóság felszólítására. A történtekre az orosz külügy felháborodottan reagált, a német hatóság viszont úgy, hogy a csatornának nem volt médiaszolgáltatási engedélye.

Michael Peters, az Euronews leköszönő vezérigazgatója.

Hiába kerül Orbán Viktor tanácsadójának fiához az Euronews, a hírcsatorna elnöke nem látja veszélyben a függetlenséget

Michael Peters, a hírcsatorna leköszönő vezérigazgatója, aki az igazgatóság elnöki székéből nem távozik, azt állítja: minden garanciája megvan a szerkesztőség függetlenségének azután is, hogy lezárul a tulajdonosváltás. Urbán Ágnes, a Mérték Médiaelemző Műhely alapítója ezt meglehetősen másképp látja.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások