A Mediaworks irodaháza az Üllői úton Budapesten

Egy közadatigénylésből derült ki: a Mediaworks gyártotta a nemzeti konzultációs íveket

A kormánypárti médiaholding közel 400 millió forintot kapott a tevékenységéért.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A Miniszterelnöki Kabinetiroda az aHang közérdekű adatigénylésére küldött válaszából kiderült, hogy az ívek gyártási költsége 12 millió forinttal többe került, mint legutóbb, az íveket pedig a Magyar Nemzet című lapot is kiadó Mediaworks gyártotta le. Az eggyel korábbi konzultáció ívek gyártási költsége 375 millió forint volt, ez most már 387 millió forintba került – írja a 444.

Az aHang azután nyújtott be közérdekű adatigénylést a Miniszterelnöki Kabinetirodához, hogy decemberben „Magyarország meg tudja csinálni” címmel elindult a legújabb nemzeti konzultáció. Arra is rákérdeztek, hogy mennyibe kerültek a tájékoztató kampányok és reklámköltségek, valamint hogy tételesen milyen költségek jelentkeztek a konzultációhoz kapcsolódóan.

Rogán Antal a Parlamentben 2023. április 12-én
Rogán Antal a Parlamentben 2023. április 12-én. Fotó: YouTube

A Miniszterelnöki Kabinetiroda utóbbi kérdésekre megtagadta a válaszadást, mint írják, „ezeket a költségeket nem kampányonként tartják nyilván, ezért az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény alapján a Kabinetiroda az adatigénylés ezen részének nem köteles eleget tenni”.

Arra a kérdésre pedig, hogy hány ívet postáztak, a Kabinetiroda még csak nem is válaszolt. Az azonban kiderült, hogy a mostani konzultációs időszak végére közel 150 ezren mondták le az ívek postai kézbesítését.

„7.800.000 ív került legyártásra, ebből nagyjából 6.450.000 ív a kukában vagy a kályhában végezte. Sokadjára derült ki, hogy az emberek többsége nem akar részt venni a kormány látszat konzultációjában. Ez méregdrága elbábozása a demokratikus párbeszédnek. De most már az is kiderült legalább, hogy a saját propagandájukat kiadó céggel gyártatták le az íveket. Ezzel összeértek a szálak”

– közölte Szalóki Viktor, az aHang politikai igazgatója.

Az aHang sajtóközleményében azt írja, azt is megkérdezték, hogy miért került már ki december 18-án, két nappal a konzultáció hivatalos vége előtt, hogy lezárult a nemzeti konzultáció és hogy hányan töltötték ki (erről részletesen itt lehet olvasni). A Rogán-kabinet szerint „az aHang által hivatkozott hír bal felső sarkában a hír létrehozásának, és nem pedig publikálásának dátuma szerepel, a hír tartalma több alkalommal módosult, és a jelenlegi formában a konzultáció zárását követően került publikálásra.”

Rogán kabinetfőnöke e-mailben instruálta az RTL vezetését (RTL Leaks, 4. rész)

Az állami média 1,3 milliárdot fordít egy akciófilmre, amelynek a producere a közmédia vezérigazgatójának férje

Eltűnt Rogán Antal helikopterezése és a Népszabadság Online teljes archívuma az internetről (Frissítve!)

Nem cáfolja a Miniszterelnöki Kabinetiroda az RTL-vezér és Rogán kabinetfőnöke közti találkozókat

Szöllősi György és Breuer Péter szervezetei is rajta vannak Rogán Antal támogatási listáján

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: A Mediaworks irodaháza az Üllői úton Budapesten. Fotó: Media1 / G.D.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások