Közleményben tudatta a Media1.hu-val ma, kedd reggel a Michaeli, Schwartz & Brit Media, hogy lapjuk, az ELLE Magyarország magazin „ismét történelmi címlappal jelentkezik, és a magyar média történetében egyedülálló módon” egy kisgyermekes meleg házaspárt mutat be.
Úgy fogalmaznak, olyan időket élünk, amelyben az elfogadás és a megértés nélkülözhetetlen, mégsem általános, ilyen hangulatban lép elő az ELLE, hogy rávilágítson egy egyszerű igazságra: a szeretet nem ismer korlátokat. A címlapra választott szlogen szerintük gyönyörűen foglalja össze a magazin lényegi üzenetét: Born From Love, azaz Szerelemből született, mert a családok, szerkezetüktől függetlenül a mély, feltétel nélküli szeretetben gyökereznek.
A címlap nem csak Hlatky-Schlichter Hubert és dr. Szegedi László szerelmét és a család egységét ünnepli. Célja, hogy felhívja a hazai média figyelmét a befogadóbb ábrázolás szükségességére, megkérdőjelezze a sokak által még mindig vallott kirekesztő társadalmi normákat és ösztönözze a sokszínűségről, elfogadásról és egyenlőségről szóló párbeszédet.

„Minden gyerek megérdemli, hogy biztonságos, gondoskodó és támogató közegben nőjön fel, és ezt senki nem gátolhatja meg a szülők nemi identitására hivatkozva. Legújabb számunkkal szeretnénk reflektorfénybe állítani azt a számtalan családot és kapcsolatot Magyarországon, amelyek eltérnek a hagyományos konvencióktól, mert őszinteségük és erejük megérdemli a reprezentációt. A Born from Love címlap a szeretet egyetemességét és azt a tagadhatatlan igazságot bizonyítja, hogy a család nem a biológiáról, hanem a kötelékekről szól” – nyilatkozta Mádai Vivien, az ELLE magyarországi főszerkesztője.
Hozzátették, az ELLE Magyarország nemcsak szolidaritást vállal az LMBTQ+ közösséggel, de célja, hogy országszerte változást indítson, elfogadásra ösztönözze az olvasókat és a szélesebb közönséget, és ünnepelje a család minden formáját.
A különleges lapszám mától, szeptember 5-től kapható az újságárusoknál. Az ELLE Magyarország egyúttal mindenkit arra buzdít, hogy csatlakozzon a #BornFromLove hashtag használatával a párbeszédhez, hogy országszerte kampányoljanak a szeretet és a család minden formája mellett.
A magyar média és a szivárványcsaládok
Az ELLE nem először közöl provokatív címlapot és áll ki a melegek mellett, de ez az első alkalom, amikor homoszexuális pár örökbefogadóként jelenik meg a lap címlapján. Korábban az ELLE ellen hatósági vizsgálat volt, amikor melegeket tett címlapjára, de az újságot a vásárlók elkapkodták. A fejlemény azért is érdekes, hiszen néhány héttel ezelőtt egy fideszes rádióban, a kormánypárti médiaholdinghoz (KESMA) tartozó HírFM-en a homoszexuális örökbefogadókat pedofiloknak nevezték.
Korábban a médiahatóság az RTL ellen is megpróbált fellépni, amiért homoszexuális párok szerepeltek egy társadalmi célú reklámban a csatornán, meg is bírságolták emiatt a kereskedelmi televíziót, de a médiaszolgáltató perre ment és végül megnyerte az eljárást a Médiatanács ellen, a bíróság szerint ugyanis a Médiatanács jogsértő módon járt el.
Frissítés 2023.09.09
Máris támadja a fideszes médiahálózat az új címlap szereplőit
Néhány nappal az új ELLE-címlap után a fideszes médiahálózathoz (KESMA) tartozó Bors című bulvárlap durva támadást indított a homoszexuálisokért kiálló, Rogán Antal barátjának érdekeltségébe tartozó ELLE magazin címlapszereplői ellen. A fideszes médiahálózat anyagában előkerül Gyurcsány-szál is. Részletek különálló hírünkben olvashatók.
Gyerekvásárlással és Gyurcsánnyal támadja a kormánypárti média az ELLE címlapjára került meleg párt
Pedofilnak nevezték a Hír FM-en a gyerekeket örökbefogadó homoszexuálisokat
A bíróság szerint jogtalanul kapott bírságot a Micsoda család! című mesekönyv forgalmazója
Másodfokon is pert nyert az RTL Magyarország a Médiatanács ellen
Cenzúra: Betiltották a homoszexualitás és a gender kifejezések használatát az iraki médiában
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.