
Megbírságolták a Coca-Colát az egyenjogúságpárti plakátjai miatt
A fogyasztóvédelmi hatóság szerint a Coca-Cola augusztus elején elindított, mindössze pár napig tartó plakátkampánya ártalmas volt a gyermekek fejlődésére.
A fogyasztóvédelmi hatóság szerint a Coca-Cola augusztus elején elindított, mindössze pár napig tartó plakátkampánya ártalmas volt a gyermekek fejlődésére.
Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.
Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.
Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.
Az intézmény melegjogi civil szervezetek és sajtótermékek honlapjait tette elérhetetlenné.
A Médiatanács elmondta, miért nem lép fel a melegeket meggyógyítani kívánó Ez itt a kérdés című köztévés műsor ellen. Mutatjuk azt is, milyen egyéb ügyekkel foglalkozott még a testület e heti ülésén.
A Liberálisok a Médiatanácshoz fordulnak az M5 csatornán sugárzott műsor miatt, melyben a melegek „meggyógyításáról” beszéltek.
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.