A cég a Microsoft Advertising kampányainak kezeléséért lesz felelős kereső, felhasználói és vásárlási termékeken keresztül – jelentették be a felek a Media1-nek küldött közleményükben.
A szeptember 1-jétől kezdődő együttműködéssel a régióban hirdető vállalatok és ügynökségek a Httpool by Aleph ajánlataival tervezhetnek, amelyek a legújabb hirdetési megoldásokkal és a térség digitális szakembereivel erősítik a Microsoft Advertising kampányait. A partnerséggel a Httpool by Aleph hozzáférést biztosít a Microsoft Bing keresőhöz, a Microsoft Advertising kereső- és felhasználói hálózataihoz, és a Microsoft Edge-hez is.
A Microsoft AI alapú technológiát épít be hirdetési platformjába, ezzel új lehetőséget teremt a hirdetőknek.
A Httpool by Aleph a közép- és kelet-európai, kiterjedt iparági és platform tapasztalataival segíti a hirdetőket és ügynökségeket az eredményes és lokalizált digitális kampányok létrejöttében. Az Aleph határokon átnyúló hitel- és fizetési megoldásán keresztül megkönnyíti a számlázást is a helyi piacokon, ezzel egyszerűsítve a hirdetők és ügynökségek működését.
A cég középtávon növelni kívánja a Microsoftra specializálódott csapatait Közép-és Kelet-Európában és potenciálisan új lehetőségeket teremtene a régióban általános növekedési stratégiájának támogatása érdekében. A Microsofttal való együttműködés a Httpool by Aleph európai portfólióját is kiterjeszti, hosszútávú növekedési lehetőségeket teremtve a vállalat számára, miközben a Microsoft platformjain jelentős eredményeket ér el a hirdetőkkel és ügynökségekkel közösen.
„A Microsoft Advertising örömmel vesz részt ebben a kiterjedt értékesítési -és marketing együttműködésben. A Httpool by Aleph kivételes helyi szaktudással és kapcsolatokkal rendelkezik, amelyek segítségével a hirdetők és az ügynökségek csatlakozhatnak a Microsoft hirdetési platformjához, és könnyen elérhetik a Windows, a Bing, a Bing Chat, az Xbox, az Outlook, a Microsoft Start és a harmadik félhez tartozó kiadói hálózatunk több mint egymilliárd fős, egyre növekvő közönségét”
– közölte Mark Richardson, a Microsoft Advertising európai, közel-keleti és afrikai, valamint latin-amerikai regionális alelnöke.
„Nagyon örülünk, hogy bővíthetjük kapcsolatunkat a Microsoft Advertisinggal, és így lehetőséget teremtünk ügyfeleinknek Közép- és Kelet-Európában, valamint további európai piacokon, hogy eredményes kampányokat hozzanak létre a Microsoft termékportfólióján keresztül, beleértve az AI alapú innovációkat is. Ezzel ügyfeleink a régióban elmélyíthetik a fogyasztókkal való kapcsolatukat és folyamatos növekedést érhetnek el”
– mondta el Novák Péter, a Httpool by Aleph Magyarországi ügyvezető igazgatója.

A havi több mint 13 milliárd kereséssel rendelkező Microsoft Advertising egyik legnagyobb erőssége a Windows és a PC területeken a 700 millió havi PC felhasználó keresés a világ 187 piacán. Európában havonta körülbelül 3,1 milliárd keresés történik, 170 millió PC felhasználóval, 45 piacon.
Eljárást indít a GVH a Microsoft mesterséges intelligenciájával kapcsolatban
Az Európai Bizottság szerint a Google visszaél a piaci erőfölényével
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.