fbpx

digitális reklám

Reklámpiac, hirdetések, Piccadilly Circus, közterület, out of home

Idén is növekedhet a nemzetközi reklámpiac a Dentsu előrejelzése szerint – tovább tarol a digitális média, gyengül a nyomtatott sajtó

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a Dentsu nemzetközi kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében, melyet a Media1-hez is eljuttatott. A magyarországi reklámköltések idén nagyjából a nemzetközi várakozásoknak megfelelően alakulnak majd.

Project Agora Magic Story

Story Formátum a Nyílt Weben, a Project Agora újdonsága (x)

A Project Agora, a régió egyik vezető médiatechnológia vállalata új formátummal rukkolt elő, melynek neve „Magic Story” és segítségével a közösségi médiából ismerős story formátum elérhető lesz a nyílt weben, prémium lokális weboldalakon, brand safety környezetben.

Telefonozó gyerekek

Gyerekszereplők a digitális reklámokban: ajánlást adott ki az ÖRT

A digitális világban már nem csak felhasználóként, de aktív szereplőként is jelen vannak a gyermekek – gyakran a reklámokban is, influencerként és influencer gyermekeként. Mire ügyeljenek a megbízók, hogy jogszerűen, etikusan, a gyermekek emberi méltóságát és digitális lábnyomát is figyelembe véve járjanak el? Erről adott ki ajánlást az Önszabályozó Reklám Testület a Hintalovon Alapítvánnyal együttműködve.

Taboola Outbrain egyesülés

Egyesül a Taboola és az Outbrain

A két digitális reklámplatform, a Taboola és az Outbrain bejelentése szerint megállapodást kötöttek az egyesülésről. A részvényesek jelentős mennyiségű készpénzhez jutnak.

Az IAB Europe Adex adatainak ismertetése

Nagyot nőtt az európai netes reklámpiac

13,9 százalékot nőtt Európában a digitális reklámköltés, közölte az IAB Europe. Az elmúlt tíz év folyamatos növekedése így 2018-ban is töretlen maradt.

internet, digitális média, online

A magyar internetoldalak is többletbevételhez juthatnak egy nemrég aláírt szerződésnek köszönhetően

Többletbevételhez juttatná a médiatulajdonosokat az Adaptive Media egy új, látványos és az eddiginél hatékonyabb hirdetési megoldással. Ennek érdekében partneri szerződést kötött a digitális reklámvilág egyik jelentős nemzetközi szereplőjével, a JustPremium céggel, mely ehhez a technológiai hátteret nyújtja. A Merci csokoládé márka próbálta ki elsők között a megoldást.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások