Az Ecommerce Hungary Nagydíj logója.

Három kategóriában díjazzák a magyar e-kereskedelem kiválóságait

A díjak átadására június elején kerül sor.

A több mint két évtizedes múltra visszatekintő, a hazai elektronikus kereskedelemben érdekvédelmi szerepet betöltő Ecommerce Hungary Egyesület mindent megtesz azért, hogy a szektor megtartsa a korábbi lendületét és élen maradjon a digitalizálás és az innováció területén. Ezt a célt szem előtt tartva hozta létre az egyesület az Ecommerce Hungary Nagydíjat, amit idén három kategóriában ad át.

Az év digitális kereskedője” díjjal az Ecommerce Hungary olyan jogi személyiséggel rendelkező, a magyar digitális gazdaságban aktívan jelen lévő szervezetek teljesítményét kívánja elismerni, melyek hosszabb múltra visszatekintő munkásságukkal jelentős mértékben hozzájárulnak a magyar e-kereskedelem fejlődéséhez. Az díj célja a kitüntetett vállalkozás eddigi szakmai munkájának elismerése. A díjat minden évben egy vállalkozás kaphatja meg.

Az „Életműdíjjal” az egyesület olyan személyek teljesítményét és szakmai tevékenységét méltatja, akik példamutató, úttörő jellegű és közhasznú munkásságukkal kiemelkedő mértékben támogatták a magyar digitális gazdaság fejlődéséhez, a korszerű technikát kreatív módon használó vállalkozások megszületéséhez és növekedéséhez. Életműdíjjal kétévenként egy személy díjazható.

Az év ígérete” díjjal az ECH olyan jogi személyiséggel rendelkező, a hazai digitális gazdaságban tevékenykedő, jelenleg induló, feltörekvő fázisban lévő szervezetek (startupok) teljesítményét tünteti ki, amelyek indulásuk, eddigi eredményeik, stratégiájuk, képességeik és terveik alapján sikeres versenyzők lehetnek az online kereskedelem hazai és nemzetközi világában, megérdemlik a figyelmet, hozzájárulhatnak a magyar e-kereskedelem fejlődéséhez. A díj célja a vállalkozás eddigi szakmai tevékenységének értékelése, fejlődési potenciáljának elismerése, a további munka inspirálása. A díjjal minden évben egy vállalkozás jutalmazható.

Az egyesület az idei évben a pályázás és a jelöltté válás lehetőségét a tagságán kívülre is kiterjeszti. A díjak átadására az Ecommerce Hungary nyári kétnapos konferenciáján kerül sor június 6-án és 7-én.

A jelölés, illetve a pályázás feltételeiről, módjáról és folyamatáról, a zsűrizés menetéről és közreműködőiről az egyesület honlapja ad tájékoztatást.

GVH: Terjednek a „sötét mintázatú” módszerek az e-kereskedelemben

Mik a trendek manapság és mi várható az e-kereskedelemben? Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Hack-Handa Tünde (ENET) és Szeles Péter (Reacty Digital) a Media1 online kereskedelemről szóló beszélgetéssorozatában (VIDEÓVAL!)

A webshopok túlélése múlhat rajta – az e-kereskedelem logisztikai trendjeiről beszélgettünk a Media1 e-kereskedelem sorozatának 2. részében

Búcsút int eddigi nevének a Foodpanda

Megszólalt az Adevinta, miért hagyja itt Magyarországot

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

Webshopok a jog és az informatika szorításában – Folytatódik e-kereskedelem témájú szakértői beszélgetéssorozatunk

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

Borítókép: Az Ecommerce Hungary Nagydíj emblémája. Forrás: Ecommerce Hungary Egyesület.

 

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások