A First Class című, férfiakat célzó online lap elindítását közleményben jelentette be ma, csütörtökön a Central Médiacsoport, hozzátéve, hogy az újsággal az érdeklődő, a világra nyitott férfiakat kívánják megszólítani. Azt ígérik, minden olyan téma megtalálható lesz az új online újságban, ami a férfiakat érdekli, a technológiától a sportig, a gasztronómiától a divatig, az utazástól a pénzügyeken át a filmekig.

Az új lap tartalmi vezetője Horváth Zsolt lett, aki a Vezess.hu főszerkesztői pozícióját megtartva irányítja a magazin működését. A főszerkesztő-helyettes Lencsés Csaba, az ELLE magazin korábbi főszerkesztő-helyettese lett.
„Az érdeklődő, sikeres férfiak magazinja vagyunk. Azoké, akik kifinomult és kalandos életre vágynak, ahogy mi is. Olyan történeteket hozunk a nagyvilágból, amelyek táplálják a kíváncsiságunkat és inspirálnak. Nem akarunk mindenkihez szólni, olvasóink értékelik a minőséget az életükben, ennek megfelelően készülnek majd anyagaink. Minden nap szeretnék újat mutatni az olvasóinknak, feltöltődést, kikapcsolódást kínálunk nekik” – fogalmazott Horváth Zsolt.

Lencsés Csaba hozzátette:
„Kézbe vesszük a legnagyobb sztárok focicipőjét. Természetesen a teniszezők és kosarasok sneakerei is jönnek. Felcsatoljuk a karunkra a legújabb kronográfokat és okosórákat is. Kipróbáljuk a friss mobilokat, meghallgatjuk a high end audiorendszereket, bemegyünk a fine dining éttermek konyhájába, kitöltjük a legfinomabb italokat.”

A közlemény szerint az új lap tartalmának előállításában a Central Médiacsoport több tapasztalt újságírója mellett számos külsős tartalomgyártó és neves szakértők is részt vesznek majd. A First Class természetesen nem csak írott szövegekben gondolkodik: a jövőben videós tartalmak és podcastok indulása is várható. A márka anyagai nemcsak a firstclass.hu oldalon lesznek elérhetők, hanem a különféle közösségi médiás felületeken is.
„Bár a First Class anyagai első ránézésre inkább a férfiolvasók érdeklődését szolgálják ki, természetesen egyáltalán nem csak férfiakat várunk az oldalra” – tette hozzá Szigeti Péter, a Central Médiacsoport férfi digitális portfóliójának igazgatója.

Szigeti közölte:
„A hangsúly sokkal inkább a magas minőségen van, mind a tartalom, mind pedig az általunk a hirdetőpartnerek számára kínált elérhető olvasói célcsoportok szempontjából. A célunk ezen a téren kifejezetten az, hogy a megszokott megoldások mellett egyedi és prémium kereskedelmi üzleti igényeket is magas szinten ki tudjunk szolgálni.”
Pár napja a konkurencia is hasonló termékkel jelentkezett
A napokban indult el a versenytárs Marquard Group Hungary férfi portálja is, InStyle Men néven – ezt a médiavállalat ügyvezető igazgatója a Media1 podcastjában jelentette be. Ők a Totalcar egykori főszerkesztőjét kérték fel a vezetői feladatokra, erről bővebben alábbi hírünkben olvashatnak, illetve egy interjút is hallhatnak Fenyővári Szilviával, a cég vezetőjével.
InStyle Men néven új férfi magazin indul – a Totalcartól érkezett a főszerkesztő
Több mint egy hete nem érhető el az Azonnali – Ungár Pétert kérdeztük az okokról
További híreket találhat a Media1-en. Ott vagyunk Facebookon is.