A Media1 napjainkban már 15 rádióban is hallható podcast- és rádióműsorának vendége volt hétfőn Fenyővári Szilvia, akit 2022-ben neveztek ki a Marquard Group Hungary (korábbi nevén Marquard Media Magyarország) médiavállalat ügyvezető igazgatójának, és aki a több mint két évtized után tavaly év elején távozó Óhidi Zsuzsannát váltotta.
Fenyővári Szilvia a Media1-nek adta az első interjúját, amióta kinevezték a posztra, és bejelentéssel érkezett a stúdióba. Itt árulta elsőként nyilvánosan, hogy a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100 százalékban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is csatlakozott.
A Totalcar volt főszerkesztője lett az InStyle Men főszerkesztője
A már elérhető instylemen.hu mellett a március 30-án rajtoló print InStyle Men főszerkesztője Zomborácz Iván, tartalomigazgatóként pedig Alberti Petra felügyeli a szerkesztőség munkáját. Zomborácz Iván komoly tapasztalattal rendelkezik a minőségi tartalomgyártás területén, a szakember tavaly júliusig a Totalcar.hu autós portál főszerkesztőjeként dolgozott.

Az InStyle Men a tudatos, aktív, érdeklődő, tájékozott férfiaknak szól – könnyed hangnemben. Azoknak, akik szeretnek az élet minden területén megalapozott döntéseket hozni, magas igényeket támasztanak magukkal és másokkal szemben, valamint hiteles hírforrásokból tájékozódnak. A szerkesztőség munkáját szakértők és profi újságírók segítik – derült ki Fenyővári Szilvia a Media1-nek adott interjújából.
„Az évek óta tartó digitális transzformációnak köszönhetően Magyarország egyik legsokoldalúbb médiacégévé váltunk. Minőségi tartalmainkat minden platformon és műfajban – online, print, podcast, videó, social media, app – elérhetik fogyasztóink. Fontos mérföldkő, hogy az exkluzív női portfolió mellett idén tavasszal elindítjuk a férfi divíziónkat is az InStyle Men, illetve InStylemen.hu debütálásával. Ezzel a hazai piac egyik legszínesebb és legösszetettebb prémium médiaportfolióját kínáljuk a követőinknek és partnereinknek” – nyilatkozta Fenyővári Szilvia.
Fenyővári Szilviát kérdeztük a papír- és nyomdai árak megugráséról, a kuponos világról és ennek új, kihívásokat is hozó szabályozásáról, a podcastokról, és sok minden másról is, és néhány személyes dolgot is megtudhattunk az ügyvezető igazgató szakmai múltjáról.

A beszélgetés az alábbi lejátszóval indítható.
A szerkesztőség az elmúlt hetekben több tapasztalt kollégával gazdagodott. Az InStyle Menhez igazolt Guld Péter, a tapasztalt magyar motorsport szakíró és fotós, aki olasz, német, angol és finn lapoknak is rendszeresen szállít anyagokat. Az állandó szerzők sorát erősíti Ligetfalvi Viktor, ő az első magyar nyelvű online órás magazin alapítója, aki nemzetközi szinten is új színt hozott őszinte és szórakoztató stílusával. Lendvai Zsolt személyében az autós újságírás egyik legendás alakja igazolt az InStyle Menhez.
„Az InStyle Mennel kettős célunk van, egyfelől segíteni az olvasóinknak, hogy helyes döntést hozzanak, amikor a szabadidejük vagy a pénzük elköltéséről van szó, másrészt ugyanennyire fontos, hogy jó tartalmakat biztosítsunk azok számára, akik szimplán érdekes témákról szeretnének szórakoztató anyagokat olvasni, nézni, hallgatni, legyen szó utazásról, járművekről, technológiáról, gasztronómiáról, egészségről vagy lakberendezésről” – tette hozzá Zomborácz Iván.
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is és kérheti híreinket már Telegramon is push üzenetben. RSS csatornánkat ITT találja. Podcastjainkat már 15 rádióban is hallhatja.