Ritter Tamás a LinkedIn profilja szerint 2005 októberétől volt az eleinte még Sanoma Media Budapest, később, a 2014-es tulajdonosváltás után Central Médiacsoport nevet viselő, jelenleg Varga Zoltán érdekeltségébe tartozó médiavállalatnál a Content Marketing / Custom Publishing / Márkamagazinok terület vezetője értékesítési igazgatóként. A Media1 megkérdezte a 2009 óta a Marketing&Media és az Mmonline című lapokat kiadó Médiahírek Kft. társtulajdonosaként, valamint 2008-tól az Aquamagazin tulajdonosaként is ismert médiavezető távozásának körülményeiről a Central Médiacsoportot, ahol Roczkó Zsuzsanna, a vállalat pr-menedzsere megerősítette a távozás tényét.
Arra, hogy Ritter vagy pedig a Central Médiacsoport kezdeményezte-e a vezető távozását, az a válasz érkezett, hogy Ritter távozása azzal függ össze, hogy a Custom Publishing terület szeptembertől az új Central Content (CC) üzletág részeként működik tovább.
„Ezzel egyetemben Ritter Tamás közös döntés eredményeként távozott” – írta a Media1-nek a kiadóvállalat illetékese.
Ritter Tamás a Sanoma / Central Médiacsoportnál eltöltött 17 évet megelőzően 2004 és 2005 között a Rádió 1 értékesítési igazgatója volt, 2001 és 2004 között az EST Mediánál töltött be hasonló pozíciót. 1997 és 2001 között a Postabank Press Rt. igazgatója volt.
A Central Médiacsoport új Central Content (CC) üzletágáról itt olvashat bővebben.
Visszahelyezik a leváltott Vágvölgyi B. András főszerkesztőt a ferencvárosi kerületi lap élére
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.