Forrás: origo.hu/Media1-montázs.

Szinte leesnek a női keblek az Origo címlapjáról

Nem csak a propaganda, a női kebel is egyre meghatározóbb a kormányközeli KESMA-hoz tartozó hírportálon.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

„Szexi modellek, szexi szurkoló, szexi exbarátnő, szexi ruhák, szexi feleség, meztelen mell, meztelen sztár, hatalmas mell, szabadjára engedett mell, gigantikus mellű pornósztár, kipakolt mell.” Melyik kiadvány címlapján szerepel mindez egy átlagos, álmos hétfő kora délután? – kérdezi cikkében a Telex.

A portál elismeri, a cikk címéből azért már lehet sejteni, hogy a Fidesz-közeli médiabirodalom zászlóshajója, a legolvasottabb hazai portálok közé tartozó  Origo vált az évek során lassan, de biztosan egy komoly, néha már unalmasan száraz hír- és oknyomozó portálból „csöcskiadvánnyá” – ahogy a Telex minősíti. A lap megjegyzi, hogy „meg persze propagandává, de arról már sokat írtunk”.

„Nincs ezzel semmi baj, mindenki azzal szólítja meg az olvasókat, amivel akarja, csak hát rögzítsük ezt a pillanatképet: a keresztény, családbarát, konzervatív Fidesz-kormány legfőbb médiumának fő irányvonala a szabadjára engedett, hatalmas, kipakolt, szexi mellek a meztelen szexi szurkolómodelleken”

– szúr oda az Origónak a portál, majd hozzáteszik „így mondjuk már kicsit érthetőbbé válnak az olvasottsági adatok is”.

Az Origo a Mediaworksbe, illetve a KESMA-hoz, a fideszes médiacsoportba tartozik, mely utóbbi alapító okirata rögzíti credoját:

„Hisszük, hogy a nemzeti, keresztény értékeinket közösen vallva, és a mai kor eszközeivel felvértezve, a jelenlegi és az előttünk álló évtizedek kérdéseire nemzeti alapon önálló válaszokat adhatunk. Ettől a céltól vezéreltetve, feladatunknak tekintjük azon előfeltételek megteremtését, kezdeményezések és megoldások támogatását, mely a nemzetünk jelen és jövő időben való felelős tájékoztatását szolgálja, közép-európai barátainkkal együtt a korszakoltó szerepvállalásunkat elősegíti.”

Ennek ellenére a Telex szerint összesen 18 alkalommal szerepel a szexi, a meztelen és a mell szó az Origón.

Gyűjtemény készült arról, milyen módszerekkel tolja az Origo Vlagyimir Putyint és az orosz propagandát

Kiderült, mit gondolnak az egyes médiumokról a Fidesz és az ellenzék szavazói

Pert bukott az Origo a Datadat ellen elsőfokon

További hírek érhetők el a Media1-en.

Borítókép: Orbán miniszterelnök és fedetlen női keblek. Két tetszőleges, cikkünk írásakor az Origo címlapján, de nem egymás mellett szereplő hírt gyúrtunk össze egy képre. Forrás: origo.hu/Media1-montázs.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások