Nettó 250 millió forint értékű, médiatervezésre és médiavásárlásra kiírt közbeszerzési eljárást nyert el a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. – vette észre az uniós közbeszerzési értesítőben az mfor.hu.
A 2025 végéig, vagy a keretösszeg kimerüléséig érvényes szerződés szerint a New Land Media a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) hirdetéseinek és reklámjainak, valamint a hirdetések és reklámok, pr-anyagok – nyomtatott, elektronikus és online – megjelentetését intézi médiavásárlás útján. A keret várhatóan 20 kampányt foglal majd magába.

A hirdetmény szerint az NMHH kampányainak célcsoportjai elsődlegesen a 18. évüket betöltött, hírközlési szolgáltatási előfizetéssel rendelkező magyar állampolgárok, emellett üzenet-specifikus célcsoportnak minősülnek a 6-16 éves gyermekek, a felsőoktatásban tanulók, a szülők, nagyszülők, a média- és hírközlési szakemberek, az álláskeresők, valamint a digitálisan éretlenek. Emellett külön célcsoportként határozták meg a szenior, 58 évnél idősebb korosztályt is.
Az NMHH hirdetéseivel a kampányok során országos és regionális televíziós csatornák adásaiban, országos és regionális, önkormányzati lapok hasábjain, online hirdetési felületeken, országos, regionális és helyi közszolgálati és kereskedelmi rádiók frekvenciáin, közterületi hirdetési felületeken (óriásplakát, citylight plakát, hirdetőoszlop, járműreklám, indoor plakát), valamint a közösségimédia-felületeken (Facebook, Instagram) és a Google, YouTube hirdetéseiben lehet majd találkozni – írta a portál.
A New Land Media nem először nyer el ilyen nagy összegű munkát a kormányzattól és az NMHH-tól, ezekről itt olvashat.
Balásy Gyula kormányzati propagandát terjesztő cégeiről ide kattintva olvashatja el a Media1 korábbi írásait.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!