fbpx
Az Index és az Indamedia a Budasquare irodaházban található irodájának homlokzata

A Totalcar főszerkesztője lesz a Blikk volt főszerkesztő-helyettese, új ügyvezető a We Love Budapest élén, marketingkommunikációs igazgatói kinevezés az Indamediánál

Három új munkatárs kinevezését is bejelentette pénteken az Indamedia csoport.

Az Indamedia cégcsoport szintű marketingkommunikációs vezető kinevezése mellett a Totalcarhoz és a nemrég megvásárolt We Love-csoporthoz is érkeznek új munkatársak.

„Az Indamedia igazgatósága a gazdasági környezet változására válaszul kiadványportfóliója fejlesztése és vezetői munkatársi körének bővítése mellett döntött. A jelenlegi kinevezések ebbe a sorba illeszkednek, a következő hónapokban további bejelentések várhatók” – közölte Ziegler Gábor, az Indamedia Network Zrt. vezérigazgatója, a médiacsoport társtulajdonosa pénteken a Media1.hu-hoz is eljuttatott közleményben.

Új ügyvezető a We Love Budapest élén

Felidézték, hogy augusztus 10-én szándéknyilatkozatot írt alá a We Love Budapest Kft. adásvételéről a jelenlegi tulajdonos Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és az Indamedia Network Zrt. Ezzel kapcsolatban most azt jelezték, hogy várhatóan szeptember elsejével zárul hivatalosan a már korábban bejelentett akvizíció, ezzel párhuzamosan szeptemberben új ügyvezető érkezik a kiadvány élére Tamasi Szilvia személyében, aki korábban a MOL Limónál és a Librinél is márkamenedzsment területen dolgozott. Az Indamedia igazgatósága részéről Starcz Ákos igazgatósági tag felel az integrációért.

Új főszerkesztőt kap a Totalcar

Azt írják, a tervek szerint halad a Totalcar szervezeti átalakítása is, melynek a közlemény szerint célja, hogy a 2000 óta működő autós tematikájú portál a piac meghatározó és markáns szereplője maradjon. Ennek részeként még júliusban új ügyvezetőt és egy tartalomért felelős vezetőt neveztek ki a kiadvány élére, szeptemberben pedig új főszerkesztő érkezik a Totalcarhoz: Bittó Ákos a Blikk főszerkesztő-helyettesi pozíciójából igazol át az autós portálhoz.

A Totalcar előző főszerkesztője, Zomborácz Iván távozásáról itt írtunk.

Új marketingkommunikációs igazgató az Indamediánál

Az Indamedia-csoporthoz tíznél is több vállalat és márka tartozik.  Ezek a cégek és márkák kommunikációjának összefogására, illetve további erősítésére a cégcsoport marketingkommunikációs igazgatói pozíciót hozott létre. Az új feladatkör ellátására a cégcsoport vezetése Sümegi Zsuzsannát kérte fel, aki eddig az Opel Magyarország marketing és pr igazgatói pozícióját töltötte be.

Felfüggesztik a 168 Óra hetilap megjelenését és a Pesti Hírlap sem tér vissza a sajtópiacra a csak nyárra ígért felfüggesztésből

További hírek találhatók a Media1-en.

Borító: Az Index és az Indamedia a Budasquare irodaházban található irodájának homlokzata Fotó: Ladányi András / Media1
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások