
Az Index főszerkesztő-helyettese lesz a Blikk távozó főszerkesztő-helyettese
A Media1 megtudta, hogy Gedei Norbert távozik a Blikktől, és az Index.hu-nál lesz a szórakoztató, magazinos tartalmakért felelős főszerkesztő-helyettes.
A Media1 megtudta, hogy Gedei Norbert távozik a Blikktől, és az Index.hu-nál lesz a szórakoztató, magazinos tartalmakért felelős főszerkesztő-helyettes.
Hadházy Ákos ellenzéki országgyűlési képviselő hosszas utánajárás után megszerezte nettó 6,4 milliárd forint közpénz elköltésének adatait Rogán Antal minisztériumától.
Walter Béla aforizmákat tartalmazó rovata 1998 óta jelentkezett rendszeresen a Vasárnapi Blikkben.
Erősebb piaci pozíciót hozott az első három negyedév a Ringier Axel Springernek: saját szegmensében nőtt a Blikk, a GLAMOUR, és a Kiskegyed szelete is a print piaci tortából, nem csupán az értékesített példányszámokat nézve, de hirdetési bevételek tekintetében is. Ezzel a RAS Magyarország volt az egyetlen a TOP3 hazai kiadóvállalat közül, amely az elmúlt 12 hónapban növelte reklámbevételét.
A zuglói kerületi lapot elfogultnak nevezte a Fidesz helyi vezetője. A kormányközeli sajtóban Murányi Marcell több mint 5 éve okozott halálos kimenetelű balesete is előkerült.
Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója a Media1 műsorának adott interjúban elmondta, hogy több közéleti vonatkozású témát tervez a Blikk a következő időszakban, de szóba került a koronavírus sajtóra gyakorolt hatása, és az is, hogy folyamatosan növekszik a politikai nyomás a magyar médián. A Magyar Lapkiadók Egyesülete elnökeként is ismert médiamenedzser szerint fokozódó verseny várható az egyes online médiapiaci szereplők között a következő időszakban, és ebből a blikk.hu sem szeretne kimaradni.
Gedei Norbert, a Blikk eddigi főszerkesztője alacsonyabb pozícióban, főszerkesztő-helyettesként marad a Blikk szerkesztőségének csapatában.
A Blikk, a Blikk.hu, a Kiskegyed, a GLAMOUR, számos tv-műsorújság, magazin, illetve online médiafelület kiadója által indított Újrakezdők program lényege egyrészt egy speciális, kkv-knak szóló lehetőség, másrészt szerkesztőségi cikkekben is kiemelten foglalkoznak az újraindulással.
Idejét sem tudjuk, mikor övezte utoljára ekkora bizonytalanság az üzleti élet alakulását, s bár 2020 kétségtelenül a kihívások éveként vonul majd be a történelembe – és a pénzügyi jelentésekbe –, legalább azt bizonyosan elmondhatjuk, hogy erős első negyedévről indultunk. A Ringier Axel Springer Magyarország körképe digitális erősségeiről és válságtűrő print zászlóshajóiról.
Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.