fbpx
Warner Bros. Discovery.

Bemutatta a régiós vezetőit a Warner Bros. Discovery

Új vezetőket nevezett ki a Discovery és a WarnerMedia egyesüléséből létrejött médiavállalat.

Jamie Cooke – akit júniusban neveztek ki a Warner Bros. Discovery Közép- és Kelet-Európa, Baltikum, Közel-Kelet, mediterrán térség és Törökország (CEE MENAT) vezérigazgatójává – csütörtökön bejelentette a vezetői csapatát, amely a jövőben irányítani fogja a CEE MENAT régiót, valamint az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térség (EMEA) fizetős TV hálózatait és kreatív ügynökségét – közölte egy lapunkhoz is eljuttatott közleményében a médiavállalat.

„Az elmúlt heteket azzal töltöttem, hogy megismerkedtem az egyesített vállalat legfontosabb vezetőivel, és a lehető legtöbbet tanultam annak érdekében, hogy a legjobb döntéseket hozhassam a struktúra és stratégiánk jövőjét illetően. Nagy és komplex régióról van szó, így megnyugtató látni, hogy ennyi tehetséges és képzett emberrel rendelkezünk. Ezért örömmel jelentem be ma a vezetői csapatom, akik a saját csapataikkal együtt támogatni fognak abban, hogy a régiónkban előre vigyük a Warner Bros. Discovery üzleti tevékenységét”

– nyilatkozta Jamie Cooke.

A kinevezettek

  • Roni Patel az egyesített régió és az északi országok tartalomlicenceléséért lesz felelős;
  • Andrei Grigorescu az egyesített régió reklámértékesítéséért felel majd;
  • Cristina Valasutean irányítja a romániai, magyarországi, csehországi és szlovákiai üzletfejlesztést és terjesztést;
  • Kenechi Belusevic felel az üzletfejlesztésért és terjesztésért Délkelet-Európában (Bulgária, Szerbia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Észak-Macedónia, Szlovénia, Albánia), a Baltikumban (Lettország, Észtország, Litvánia), a FÁK-országokban (Örményország, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Fehéroroszország, Moldova, Üzbegisztán, Ukrajna, Kirgizisztán, Grúzia, Tádzsikisztán és Türkmenisztán), a mediterrán térségben (Görögország, Málta és Ciprus) és Izraelben, emellett az egyesített régióban a sport terület kereskedelmi fejlesztését irányítja;
  • Francesco Perta felel az üzletfejlesztéséért és terjesztéséért a MENA térségben és Törökországban;
  • Grigory Lavrov irányítja a trade marketinget az egyesített régióban, illetve a TLC és a DMAX csatornamenedzsmentjét Törökországban, a Fatafeatét pedig a Közel-Keleten;
  • Lee Hobbs az EMEA-országok fizetős TV-csatorna üzletágáért (beleértve a Discovery Channel, a TLC, a HGTV és az ID márkákat), illetve a több tartalom- és csatornamárkát kiszolgáló új EMEA WBD Creative Agency irányításáért felel majd;
  • Mabelie Bruijns az EMEA régióban a fizetős TV hálózat, az egyesített régióban pedig a teljes kommunikációs tevékenységéért lesz felelős.

Mozgalmas időszakon van túl a cég az egyesülés óta

A Warner Bros. Discovery a Discovery és a WarnerMedia médiavállalatok egyesüléséből jött létre április 11-én. Az egyesült vállalat egyik első intézkedése volt az egy hónapos CNN+ streamingszolgáltatás leállítása, majd júliusban kiderült: az HBO Max felhagy a saját gyártású tartalmak készítésével, és a szolgáltatás globális bevezetését is leállították. Augusztus elején vált hivatalossá, hogy összeolvad az HBO Max és a Discovery+, és először 2023-ban, Amerikában lesz elérhető az összevont szolgáltatás (melynek neve egyelőre nem ismert). Néhány nappal később kiderült: ezentúl nem kerülnek fel 45 napon belül a Warner premier filmjei a streamingplatformra.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások