Mint arról a Media1 hírt adott, költségtakarékossági okokból leáll a Media Vivantis két csatornája, a Life TV és az Ozone TV a saját gyártású tartalmak készítésével, egyúttal leváltották Hajdú Péter vezérigazgatót, aki ezután Vaszily Miklós, a TV2 igazgatósági elnökének tanácsadójaként folytatja karrierjét. Azonban most Szabó Péter, az új operatív vezérigazgató a vállalat hírlevelében arról adott tájékoztatást, hogy a csatornák tovább működnek ezután is, nem változik a csatornák pozicionálása sem. Beszélt a csatorna őszi műsorkínálatáról is.
„Az Ozone TV-n továbbra is informatív, dokutainment és reality tartalmakat kínálunk, de természetesen nem feledkezünk meg azokról a nézőinkről sem, akik a zöld, környezetbarát témákért kapcsolnak a csatornára. Büszkék vagyunk rá, hogy az Ozone TV az egyetlen hazai csatorna, amely folyamatosan műsoron tart ilyen környezettudatos tartalmakat. Másik csatornánk, a LifeTV megtartja az általános szórakoztató irányt, de ezt a jövőben kevésbé bulváros, inkább szórakoztató formába öntött, informatívabb tartalommal töltjük meg. Ezek jelentős részben külső partnerek bevonásával készülő, gyártott műsorok lesznek, amelyek a terveink szerint már az őszi műsorstruktúrában megjelennek” – közölte Szabó.
Ezek a műsorok lesznek a Life TV és az Ozone Tv programjában
Arra is kitért a Hajdú Péter leváltása után kinevezett operatív vezérigazgató, hogy hogyan alakul a Life TV és az Ozone csatorna műsorkínálata. E szerint a Life TV-n tovább futnak majd a sikeres sorozatok, és olyan címekkel találkozhatnak majd a nézők mint a Rex Kanadában, a Columbo, a Római helyszínelők, és képernyőn lesznek olyan romantikus sorozatok mint amilyen például a most műsoron lévő Édes rémes szerelem, vagy amilyen az Álmodozó és a Szerelem íze volt. A fikciós tartalmakhoz érkeznek szórakoztató reality műsorok is: „ezekről az egyik legnagyobb forgalmazóval tárgyalunk, a megállapodás után folyamatosan képernyőre kerülnek majd a csomag részét képező műsorok” – jelentette ki Szabó Péter.
A vásárolt tartalmak mellett az ősz a korábbi sikeres műsorok, például a Vacsorakirály, a Van életünk, vagy a Lángelmék best of epizódjainak felidézéséről is szól majd, de az új stratégia első lépéseként már megjelennek új tartalmak is.
Az Ozone TV-én folytatódnak, és új epizódokkal jelentkeznek a sikeres, informatív reality-, és docutainment tartalmak, és visszatérnek a szórakoztató edukáló műsorok is mint a Hogyan Készül? Megmutatjuk!, vagy a Hasznos Hulladék.
Növekvő nézettségre és növekvő lefedettségre számít az új vezérigazgató
Szabó azt mondta, hogy a saját gyártású műsorok megszűnése ellenére az új programstratégiával stabilizálni tudják az eddig elért eredményeket, és azután erre az alapra építve közép és hosszú távon tovább tudják növelni a piaci részesedésüket.

Szólt arról is, hogy elégedett a LifeTV 93,1 százalékos lefedettségével, az Ozone TV esetében viszont még dolgozniuk kell azon, hogy a jelenlegi 74,3 százalékról 90 százalék fölötti lefedettségük legyen, de reális az esély arra, hogy ez még idén teljesüljön.
„Ha röviden, egy mondatban kell összefoglalnom az aktuális helyzetünket, akkor azt mondhatom, hogy egy olyan fenntartható stratégiát dolgoztunk ki, amely stabil hátteret teremt ahhoz, hogy kockázatos befektetések nélkül, folyamatosan érdekes tartalmakkal szolgáljunk nézőnknek, hosszú távon fenntartva ezzel a nézettségi és terjesztési eredményeinket” – zárta mondanóját a Media Vivantis új operatív vezérigazgatója.
További híreket talál a Media1.hu oldalon! Kérheti napi hírlevelünket is és feliratkozhat Telegram-csatornánkra is.