fbpx
Vlagyimir Putyin

Nagy-Britannia szankcionálja Putyin propagandistáit

A retorzió több orosz médiavezetőre is kiterjed.

Újabb szankciókat vezetett be orosz személyiségek és katonai vezetők ellen Nagy-Britannia – írta a The Guardian nyomán a hvg.hu.

A szankcionált személyiségek között van Szergej Brilev, a Russia Today (RT) tulajdonosa, Alekszandr Zharov, a Gazprom-Media vezérigazgatója, Alekszej Nyikolov, az RT ügyvezető igazgatója és Anton Anisimov, a Szputnyik nemzetközi műsorszolgáltató vezetője is

A Russia Today (RT) honlapja.
A Russia Today (RT) honlapja. Fotó: Kasza János / Media1

Idézik Liz Truss brit külügyminisztert is, aki úgy fogalmazott, Putyin Ukrajna elleni háborúja hazugságok áradatán alapul, és a szankciókkal azokat a szégyentelen propagandistákat sújtják, akik az orosz elnök hamis híreit és narratíváit terjesztik.

„Folytatni fogjuk a további szankciókat, hogy fokozzuk a nyomást Oroszországra, és biztosítsuk, hogy Putyin veszítsen Ukrajnában”

– szögezte le Tuss.

Mint arról a Media1 is beszámolt, hasonlóan szankcionáltak nemrég orosz médiumunkásokat Ausztráliában is.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Vlagyimir Putyin. Fotó: stock / Depositphotos.com
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások