fbpx
Az orosz Russia Today (RT) televízió közvetítőbuszai.

Orosz médiamunkásokat szankcionált Ausztrália

Arra egyelőre nem tért ki az ország külügyminisztere, hogy pontosan mit tartalmaz a most elfogadott retorzió.

Új szankciócsomagot léptettek életbe Ausztráliában 22 orosz tömegtájékoztatási képviselővel szemben – idézte Marise Payne külügyminiszter pénteki közleményét a TASZSZ orosz hírügynökség nyomán az Index.

Payne elmondta: olyan vezető orosz lapok szerkesztői is a szankciók hatálya alá esnek mint például a Russia Today, a Strategic Culture Foundation, az InfoRos és a NewsFront.

A listán szerepel Margarita Simonyan, az RT tévécsatorna főszerkesztője, Tigran Keosayan rendező és tévéműsor-vezető és Olga Skabeeva, a Rossiya–1 tévécsatorna újságírója is.

Az RT orosz propagandaadót az Európai Unióban is szankcionálták orosz-ukrán háború kirobbanása után nem sokkal, annak adása – a Szputnyik televízióval egyetemben – elérhetetlen minden platformon.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: az orosz Russia Today (RT) televízió közvetítőbuszai. Fotó: stock / Depositphotos.com
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások