újságíró

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

Ecsenyi Áron, a Levesbe az Adók 75 százalékával (LA75) pártelnöke, aki két héten át az Index újságírója volt 2020 őszén

Indextől kirúgott pártelnök: Átverték a közvéleményt, akik elhitették, hogy a lap fideszes lett

Ecsenyi Áron, aki néhány héten át a médiás berkekben sokak előtt ismert pártelnöki funkcióját nem nagy dobra verve dolgozott az Indexnél mint újságíró, azt mondta egy lapinterjúban, hogy az előző, Dull Szabolcs főszerkesztő vezette indexes gárda sem volt független, egyúttal kijelentette, nem igaz, hogy most fideszes lett az Index, ezt a konteósok gondolják. Megemlített továbbá egy esetet, amikor a mostani, új indexes vezetés nem engedte ki az egyik írását, a pártelnök feltételezése szerint egy esetleges ellenzéki kritikától tartva. A pártelnök-újságíró bírálta az interjú során az ország szinte valamennyi ismertebb közvélemény-kutatóját, amiért egyik sem hajlandó foglalkozni az általa vezetett Levesbe az Adók 75 százalékával elnevezésű párttal kapcsolatos kutatással.

Bakos Lívia, a HírTv munkatársa, még az Echo TV weboldalán

A HírTV stábja másodjára is kivonult a 24.hu újságírónőjének magánlakása elé, be is mondták a lakcímét és csengetéssel zavarták meg a kisgyermekes család nyugalmát

Folytatja a Varga Zoltán üzletember tulajdonában lévő 24.hu újságírónőjéről, Kovács Angel Mariannáról szóló, az újságíró lakcímét is közzétevő lejáratósorozatát a fideszes médiaholding. A HírTV (Bakos Lívia közreműködésével) ma délután többfős stábjával hívatlanul újra kivonult a 24.hu újságírójának magánlakása elé, majd ott immáron csengetéssel is megzavarták a 24.hu kisgyermekes újságírónőjének és családjának nyugalmát. Felhívtuk a HírTV munkatársát, mit szólna hozzá, ha őt is a magánlakásán zargatná egy tévéstáb és bemondanák adásban a lakcímét. Egy jogász eközben azt mondja, a műsorban elhangzottak miatt az újságírónak érdemes lenne személyiségi jogi pert indítania, azt is elmondta, miért.

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Meghamisított Orbán-interjú 2016 decemberében

Az 1950-es éveket idézi F. Gábor újságíró szerint, ahogyan elítélték az Orbán-interjú állítólagos megváltoztatásáért

Folytatódik F. Gábor újságíró évek óta tartó kálváriája a 2016 decemberében jelentős változtatásokkal megjelent, megbütykölt Orbán-interjú ügyében. Noha korábban az újságíró számos, az ennek elkövetésével őt vádoló ügyészség állításának hitelességét megkérdőjelező ellentmondásra világított rá, ma a bíróság még súlyosbította is a végig az ártatlanságát hangoztató, az elkövetés tényét megkérdőjelező médiamunkás büntetését, amit a miniszterelnöki interjú állítólagos megváltoztatásáért kapott. F. Gábor a Media1-nek elmondta, mit gondol erről az egész ügyről, és azt jelezte: a Kúriához fordul az 1950-es éveket idéző eljárás miatt.