fbpx
A Russia Today (RT) honlapja.

Véglegesen kitilthatják az orosz RT-t Nagy-Britanniából

Sajtóértesülések szerint már zajlik az orosz médium brit kiadójának a felszámolása is.

Az Ofcom brit médiahatóság azonnali hatállyal visszavonta az orosz Russia Today (RT) propagandacsatorna sugárzási engedélyét Nagy-Britanniában – számolt be a The Guardian.

A lap emlékeztet: az uniós szankciókkal összhangban az országban két hete már eltűnt a televíziók képernyőjéről az RT, az Ofcom döntése azonban gyakorlatilag lehetetlenné teszi, hogy a csatorna valaha is visszatérjen.

Az internetes felületeken azonban továbbra is hozzáférhető lesz az orosz médium, mivel az Ofcom hatásköre arra nem terjed ki.

Az orosz Russia Today (RT) televízió közvetítőbuszai.
Az orosz Russia Today (RT) televízió közvetítőbuszai. Fotó: stock / Depositphotos.com

A brit médiafelügyelet korábban már 29 esetben indított eljárást a médiaszolgáltatóval szemben az ukrajnai háború kapcsán, a pártatlansági szabályok megsértése miatt.

A The Guardian információi szerint az RT brit kiadója felszámolás alatt áll, és az ott dolgozók elveszítik az állásukat. Azt is írják, hogy csütörtök délután már kiürítették a csatorna westminsteri stúdióit.

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookona Twitteren és a Telegramon, valamint iratkozzon fel a hírlevelünkre is!

Borító: a Russia Today (RT) honlapja. Fotó: Kasza János / Media1
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások