A koronavírus-járvány első hullámához hasonlóan ismét összefognak a hazai médiavállalatok. A cél a COVID-19 elleni átoltottság növelése és a járvány lassítása. A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) koordinálásával megvalósuló összefogás során a hazai médiavállalatok hirdetési felületeiken az olvasóikat arra buzdítják majd, hogy vegyenek részt a 2021. november 22. és 28. között zajló oltási akcióhéten, és vegyék fel a védőoltást a kórházi oltópontokon – tudta meg a Media1.hu.
A kórházak november 22. és 28. között országszerte – Budapesten kiemelten – megemelt oltási kapacitással és időpontfoglalás nélkül is várják azon a héten a még oltatlanokat, és akár a második vagy harmadik oltást felvenni kívánókat is. Bővebb információ erről ITT olvasható.
Az összefogáshoz csatlakozó médiavállalatok úgy vélik, hogy mindenki érdeke, hogy ne legyenek további szigorítások és lezárások a járvány megfékezése során, hiszen az a lapeladásokat és a reklámpiacot is jelentősen visszafoghatja.
A kezdeményezéshez napilapok, magazinok és online termékek kiadói csatlakoznak.
A kezdeményezéshez, tekintettel annak pozitív társadalmi céljára, hasonlóan az első hullámban megszervezett Maradj otthon kampányhoz, a Media1 ezúttal is felajánlott térítésmentesen bannerhelyeket, de a Magyar Lapkiadók Egyesületétől úgy tudjuk, rajtunk kívül is szép számban vannak már csatlakozók. A csatlakozók teljes névsorát csak később tervezik nyilvánosságra hozni, mivel az MLE most még további csatlakozók jelentkezését is szívesen fogadja. Az oltás felvételére buzdító hirdetések többféle méretben is elkészültek.