fbpx
Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Újabb rádiók csatlakoztak az Atmediához

Az Atmedia végzi szeptember elsejétől a Manna FM és a Spirit FM reklámértékesítését.

Az Atmedia a Media1-hez eljuttatott keddi közleménye szerint így az országos lefedettségű rádiók mellett már négy, a fővárosi régióban elérhető rádió, a Rádió 1 Budapest, a Best FM Budapest, a Spirit FM és Manna FM reklámértékesítését is el fogja látni.

Utóbbi, a Manna FM a budapesti régió új közösségi rádiójaként 2019. február 5-én az FM 98,6 MHz-es frekvencián indult el. A műsorkészítők szórakoztató típusú tartalmakat kínálnak mindazon hallgatóknak, akik fontosnak tartják a lelki, szellemi és testi egészségük megtartását, fejlesztését, érdeklődnek környezetük helyi és közösségi eseményei iránt, a zenei kínálatban pedig igényes, alternatív, értéket közvetítő magyar előadókra kíváncsiak. A rádió tulajdonosa a Gospel Közhasznú Alapítvány, így vallásos tematikájú műsorok is megtalálhatók a kínálatukban. A rádió az analóg frekvenciának köszönhetően akár 2,2 millió embert is elérhet a hagyományos rádión keresztül.

Az ATV Csoporthoz kapcsolódó, de a Közösségi Rádiózásért Egyesület üzemeltetésében lévő Spirit FM néven a rádió 2019 szeptemberében indult el a médiacsoport első rádiós felületeként. A Spirit FM kereskedelmi rádió tartalmi kínálatában megtalálhatók közéleti, hír, portré- és kulturális műsorok, valamint a rádióban az ATV-ből is ismert televíziós műsorvezetők és más újságírók is hallhatók. A rádió jelenleg október 29-ig érvényes NMHH-engedély alapján a Budapest FM 92,9 MHz-en sugározza műsorát, melynek vételkörzetében mintegy 3 millió hallgató érhető el potenciálisan – áll az Atmedia közleményében. (Ezt a frekvenciát használta februárig a Klubrádió, de többszöri szabálytalanságok miatt a Médiatanács nem hosszabbította meg a rádió jogosultságát.)

Galavics András, az Atmedia rádió divízió és kereskedelmi vezetője az újabb rádiók csatlakozása kapcsán elmondta:

„Örülünk a rádiós portfólióbővülésünknek, amely lehetővé teszi, hogy ősztől a budapesti piacon is nagyobb lefedettséget kínáljunk a hirdetőknek. Természetesen a rádiók egyedileg is elérhetőek lesznek, de tapasztalataink szerint a kampányoknál a megrendelők a minél nagyobb hallgatói elérést biztosító csomagajánlatokat részesítik előnyben. Ezért a Spirit FM és a Manna FM a Rádió 1 Budapest és a Best FM Budapest mellett úgynevezett ›BUDAPEST CSOMAGBAN‹ is megrendelhető szeptembertől, és ezt még kiegészíthetik hirdetőink a Fitrádió budapesti termeivel is.”

Az Atmedia portfóliójával a budapesti 15 évnél idősebb lakosság 35 százalékát éri el, míg a 15-29 éves lakosság esetén ez a szám már 60 százalék (Forrás: NMHH Rádió Napló, 2021. 06; BP).

További híreket talál a Media1-en!

Kiemelt fotó: Az Atmedia bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások