atmedia

Bővült az Atmedia médiaportfóliója

Két tematikus oldal, valamint egy sportklubokban sugárzott rádió is hozzájuk igazolt.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Csatlakozott az Atmedia reklámértékesítő házhoz az Utazómajom.hu, az Igényesférfi.hu, továbbá a FitRadio.

Az utazás tematikájú utazomajom.hu a reklámértékesítő ház által kiadott sajtóközlemény szövege szerint 600 ezer egyedi, utazni kívánó látogatót ér el havonta. A közlemény emlékeztet rá, hogy az oldalt alapító Tóth Ákos kezdetben különböző social media felületeken hobbiból osztotta meg utazási élményeit, ötleteit az őt követőkkel. Az elmúlt évek alatt az oldal egyre kedveltebbé vált, mert szinte minden korosztály számára kínál információt, híreket és utazási lehetőségeket, napi frissítéssel.

Az Atmedia szerint értékes tematikus felülettel bővült a portfóliójuk, hiszen a honlap a legnagyobb utazás iránt érdeklődő célközönséget éri el az országban (oldalletöltés: 3.239.108 PV júliusi GA adatok alapján) illetve a weboldalé a legnagyobb Facebook és Instagram témakövetői tábor.

Ami az Atmedia másik új portfóliótagját illeti, a 2013-ban indult Igényesférfi.hu férfi online életmód magazint illeti, arról Halmai Zsófia, az oldal alapítója és ügyvezetője így nyilatkozott:

„Az elmúlt egy évben az Igényesférfi.hu online magazin megnégyszerezte elérését. A magazin dinamikus növekedése indokolttá tette a megújulást, amelynek része a tartalomfejlesztés, a hamarosan megújuló weboldal és természetesen az értékesítési stratégia is. Olyan kereskedési partnert kerestünk, akivel együttműködve még hatékonyabban tudjuk kihasználni az unikális piaci pozíciónkból fakadó hirdetési előnyünket.”

Az Atmedia már a negyedik

A közlemény idézte Erdélyi Esztert, a reklámértékesítő ház online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőjét, aki arról beszélt, hogy a digitális reklámértékesítés üzletágát tavaly elindító Atmedia a júliusi DKT mérési adatok alapján az átlagos napi egyedi felhasználók (average daily real users) tekintetében már a 4. legnagyobb szereplő az online sales house-ok piacán.

Egy néhány nappal ezelőtti közleményből derül ki, hogy a fitnesztermek, sportkomplexumok illetve szépségszalonok minőségi zeneszolgáltatására szakosodott online rádió, a FitRadio  is a céghez igazolt a nyáron. A FitRadio 24 különböző zenei csatornáját országosan már közel 300 partnere veszi át. A rádió 20 percenként és egyetlen reklámot ad le.

Szóljon hozzá!