atv

Az ATV rendkívüli logója a koronavírus járvány miatt

Egy ideje nem a Hit Gyülekezete az ATV többségi tulajdonosa

Egy pénteki cikk állítása szerint Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkészének többségi tulajdonába került át a tévétársaság, és eközben kár érhette az egyházat. A csatorna és az egyház szerint ugyanakkor az egy éve bekövetkezett változástól érdemben semmi nem változott, és szerintük a jogszabályoknak megfelelő volt a tulajdonosi körben történt változás.

24.hu logó

Így reagált a 24.hu újságírója arra, hogy Kárász Róbert műsorvezető jogi lépéseket tett ellene a jegybanki pénzekről szóló cikksorozat kapcsán

Kárász Róbert, az ATV műsorvezetője a Faceboon jelentette be, hogy jogi lépéseket tett Nagy Gergely Miklós újságíró és a 24.hu a Kárász Róbert nevével fémjelzett Eltűnt Gyermekek Felkutatásáért Alapítvány állami pénzeiről szóló cikksorozata miatt, mivel a műsorvezető meglátása szerint a portál rosszindulatúan rászállt és rágalmazzák őt, illetve az alapítványt. Kárász szavaira a Media1-en reagál az újságíró.

Kárász Róbert műsorvezető

A NAV illetékesség hiányában átdobta a rendőrségnek a Kárász Róbert-féle alapítvány állami pénzei ügyében tett feljelentést

Miután az adóhatóság a maga részéről bűncselekmény hiányában lezárta a költségvetési csalás gyanúja miatt indított nyomozást, az egyik budapesti rendőrkapitányság dolga lesz kideríteni, hogy a jelenleg az ATV műsorvezetőjeként dolgozó Kárász Róberthez köthető alapítvány ügyében történhetett-e hűtlen kezelés, illetve sikkasztás.

Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Médiatanács elnöke

Megkérdeztük az NMHH-t, miért titkolja, hogy a bíróság kimondta: jogsértően marasztalta el az ATV Híradót

Semmit nem kommunikált honlapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság azzal kapcsolatban, hogy az Emberi Jogok Európai Bírósága szerint jogalap nélkül marasztalta el egy ügyben a Médiatanács az ATV-t még 2012-ben. Furcsa választ adott a hatóság, hogyan lehetséges, hogy amikor valakit elmarasztal, azt bejelenti a publikumnak, amikor azonban kiderül, hogy a hatóság jogsértő határozatot hozott, azzal kapcsolatban már nem ad tájékoztatást.

atv

Pert nyert az ATV a Magyar Állammal szemben Strasbourgban

Az ATV-nek adott igazat a Magyar Állammal szemben tegnap az Emberi Jogok Európai Bírósága egy nyolc éve tartó ügyben. Kiderült: hibázott a Médiatanács, amikor elmarasztalta a grémium a csatornát az ATV Híradó egyik adásában a Jobbikról elhangzó kijelentés kapcsán. A magyar igazságszolgáltatás valamennyi szereplője is hibás döntést hozott.

NMHH Médiatanács

Az Ékszer TV-vel, rádiók pályázataival és bírságolásával foglalkozott a Médiatanács

A húsvétot követő kihagyás után a héten már újra tanácskozott a Médiatanács. Nyilvántartásba vették a Mária Rádiót, a Karc FM-et és a Rádió 1-et médiaszolgáltatóját egy-egy rádiós pályázaton, míg a Katolikus Rádiót hiánypótlásra szólították fel. Az Ékszer TV ügyében úgy döntöttek, nincs hatáskörük eljárni. Megbírságoltak több rádiót.

Az ATV-n sugárzott, kifogásolt ÉkszerTV adásának egy részlete

GVH-eljárás indult az ÉkszerTV kézfertőtlenítőt kínáló adása miatt – íme az ATV álláspontja

A Gazdasági Versenyhivatal versenyfelügyeleti eljárást indított az ÉkszerTv című műsort készítő Emporia Style Kft.-vel, valamint a műsort közzétevő ATV Zrt.-vel szemben a koronavírus világjárvánnyal kapcsolatban népszerűsített termékek, például kézfertőtlenítők értékesítési módszerei miatt. A Media1 megkérdezte az ATV-t, mit gondolnak az eljárásról, illetve az ügyről: válaszuk a hír végén olvasható.