A YouTube-partnerként is ismert, ismert youtuberek menedzselésével is foglalkozó Special Effects Media és a TikTok között létrejött megállapodás lehetővé teszi, hogy a Special Effects Media lefoglalja és menedzselje ügyfelei számára a TikTok egyedi hirdetési felületeit.
Szabó Gergő, a cég egyik alapítója azt emelte ki, hogy a TikTok 2020-ban belépett a nagy platformok közé, és ezért is örülnek annak, létrejött ez a megállapodás, amelynek köszönhetően egyre komplexebb videós lehetőségek kapcsán tudnak megoldásokat kínálni.
„A platform olyan piaci rést tud betölteni, ami remek kiegészítője lehet egy klasszikus influencer-kampánynak” – mondta el Benkő Lilla, a Special Effects Media operatív vezetője.
Kisgyörgy Zsófia sales manager hozzátette, hogy a TikToknak köszönhetően még szélesebb korcsoport érhető el. Megemlítette: a YouTube-hoz hasonlóan a TikTokon is többféle megjelenési lehetőség van, a klasszikus hirdetések mellett interaktív reklámok is elhelyezhetőek, például az úgynevezett Hashtag Challenge és a Branded Effect használatával. A Brand Premium pedig biztosítja az adott márkának, hogy egy teljes napig minden applikáció megnyitáskor az ő hirdetésével találkozzanak a felhasználók.
A TikTok több mint 700 millió felhasználójával a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja.
Decemberben egyébként a Growww Digital is bejelentette, hogy a TikTok partnere lett.
További hírek olvashatók a Media1.hu-n!