fbpx
TikTok

A TikTok szövetkezett a magyar Special Effects Mediával

A Growww Digital mellett ezentúl a Special Effects Media is értékesíti a TikTok magyarországi hirdetési felületeit.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A YouTube-partnerként is ismert, ismert youtuberek menedzselésével is foglalkozó Special Effects Media és a TikTok között létrejött megállapodás lehetővé teszi, hogy a Special Effects Media lefoglalja és menedzselje ügyfelei számára a TikTok egyedi hirdetési felületeit.

Szabó Gergő, a cég egyik alapítója azt emelte ki, hogy a TikTok 2020-ban belépett a nagy platformok közé, és ezért is örülnek annak, létrejött ez a megállapodás, amelynek köszönhetően egyre komplexebb videós lehetőségek kapcsán tudnak megoldásokat kínálni.

„A platform olyan piaci rést tud betölteni, ami remek kiegészítője lehet egy klasszikus influencer-kampánynak” – mondta el Benkő Lilla, a Special Effects Media operatív vezetője.

Kisgyörgy Zsófia sales manager hozzátette, hogy a TikToknak köszönhetően még szélesebb korcsoport érhető el. Megemlítette: a YouTube-hoz hasonlóan a TikTokon is többféle megjelenési lehetőség van, a klasszikus hirdetések mellett interaktív reklámok is elhelyezhetőek, például az úgynevezett Hashtag Challenge és a Branded Effect használatával. A Brand Premium pedig biztosítja az adott márkának, hogy egy teljes napig minden applikáció megnyitáskor az ő hirdetésével találkozzanak a felhasználók.

A TikTok több mint 700 millió felhasználójával a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja.

Decemberben egyébként a Growww Digital is bejelentette, hogy a TikTok partnere lett.

További hírek olvashatók a Media1.hu-n!

Borító: Unsplash
Szóljon hozzá!